Ga naar inhoud
  • 0

"Replica" velgen


Dino-tjuh

Vraag

Zoals je misschien gezien hebt ben ik op zoek naar 18 inch voor onder mijn Passie.

Nu wil ik graag originele velgen van Volkswagen maar die liggen niet voor het oprapen of ze zijn gewoon weg boven mijn budget. Nu kom ik ook regelmatig replica's tegen.

 

Iemand ervaring met Replica's en waar dan te kopen :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

hey Joost, volgens mij rijd 70% van Nederland op replica's hoor... de RS zomervelgen van mij zijn ook replica..

 

Van belang is meestal de kwaliteit van de oppervlakte, replica zijn vaak moeilijker schoon te houden dan origineel, maar het ligt er maar helemaal aan welke velg.

 

Waar te kopen, bij een goede banden zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja die kan ik zo snel niet vinden. Dat bedrijf wat ik je gelinkt had zit wel in uden dus niet zover te rijden voor een brabo ;) Ikzelf zit ook te denken aan een setje RS6 velgen in 17 of 18 inch. Scheelt elkaar maar 50 euro maar ben een beetje bang dat de passat dan teveel butst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

goede ervaringen met de kwaliteit van de replica-velgen van wheelpoint. zou wel even vragen naar betere banden, standaard leggen zij erg goedkope banden erop om een interessante setprijs te bieden.

 

Kwaliteit is bij replicavelgen toch iets waar je op moet letten. vaak zwakke chinameuk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de set sparta wielen gekocht met nieuwe 225/40/17 Michelin Premacy..

 

Ik wilde ook geen YangTang banden onder deen auto van € 25000

 

Hier staat nog een set :

 

http://www.speurders.nl/overzicht/nieuw ... 40725.html

 

Je kan ze altijd mailen voor prijsopgave. De premacy hebben goede grip nat en droog en de velgen kunnen ze bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kan ze niet meer vinden die sparta..... niettemin heb ik een moderne passat en hoef ik niet op houten wielen te rijden daar ik geen klassieker heb ;)

 

Nee het is geen klassieker maar ook geen Circuitdagauto toch?? :angry: kunnen we dan niet meer tegen een geintje...... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet per definitie maar wil gewoon graag de rs velgjes. Of het nu de rs4 of rs6 is maakt me niet immens veel uit. Feit is dat vrouwlief hier nog liever nog minder uit geeft. ik kan dus prima de velgjes kopen maar dan wel met de budget bandjes. Nu komt het mooie: die bandjes slijten bij mij enorm snel (ik rijd circa 40K per jaar) dus dan mag ik over een paar maandjes heel simpel weer een paar michellin bandjes erop knallen. Zo ben ik en vrouwlief tevreden en wat wil je dan nog meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Anton, kijk eens even hier:

http://stores.shop.ebay.nl/wheelbase-di ... QQ_armrsZ1

 

RS6 zonder banden

http://cgi.ebay.nl/18-RS6-Audi-VW-Style ... 518fb0fd7b

 

RS6 met banden

http://cgi.ebay.nl/18-RS6-Audi-VW-Style ... 5d27ae24f3

 

Hier heb ik eens RS6 velgen besteld (18") incl. banden en ik was er heel tevreden mee! Ook goede service via e-mail en dezelfde week nog geleverd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ff die link incl band bekeken en het zijn mooie prijzen. Kreeg echter de bibbers toen ik zag dat hier een Kenda band op geleverd wordt. Deze heb ik wel 3 weken gereden en is verreweg de grootste rommel die ik ooit heb gehad. Weinig grip bij droog, totaal geen grip bij nat en ook nog eens gruwelijk veel herrie. Na 3 weken trad gelukkig de winter in en ging de winterset eronder, voor deze zomer heb ik 4 nieuwe banden besteld (goede).

Mijn advies is dan ook om ze zonder banden te kopen en er hier een fatsoenlijk band om laten leggen.

En, Kenda? "Nee, da ken nie" :evil:

 

Maar verder erg leuke velg :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Let op, je heb imitatie velgen uit China en Duitsland (en ook nog wel meer landen), verschil is dat de lak van de imitatie velgen gemaakt in Duitsland beter is dan de Chinese lak, ook de legering van de velg zou van de in Duitsland gefabriceerde velg beter zijn m.b.t. kromme velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Let op, je heb imitatie velgen uit China en Duitsland (en ook nog wel meer landen), verschil is dat de lak van de imitatie velgen gemaakt in Duitsland beter is dan de Chinese lak, ook de legering van de velg zou van de in Duitsland gefabriceerde velg beter zijn m.b.t. kromme velgen.

 

 

Dit klopt..

 

Ik heb ook eens 18 inch rs4 wielen gehad uit chineze aluminium.. de remstof branden erin alsof het niks was.

Nu heb ik 19 inch r32 , duitse wielen.. en niks inbranden.. ik veeg na 2 weken de remstof erzo af ..ook de kwalitiet van de duitse velgen is een heel stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden