Ga naar inhoud

Stootstrip (met chrome) en pakeersensoren


Hiddem

Aanbevolen berichten

Ik had op het forum al het een en ander gelezen over "Higline Stootstrips" .

Nu ben ik van plan om mijn passat te voorzien van Stootstrips in kleur met chrome.

Maar nu is mijn vraag :

Ik heb zelf in de achter bumper (limo) pakeersensoren zitten.

Kan iemand mij aan het bestelnummer van zo'n stootstrip (met chrome) vertellen waar pakeersensoren in kunnen??????????

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel zitten ze in de stootstrip zelf. Ik heb ze net onder de stootstrip dus in de bumper, maar je kan ook de onderkant van de bumper vervangen voor een W8 deel. Daar zitten in dat geval dan de sensoren in

 

Bij mijn zitten ze ook van fabriek af in de stootstrip.

Omdat je de oude strips niet kunt gebruiken en daarom ben in dus op zoek naar een nieuwe (met chrome) die ik kan laten spuiten.

Een goed vriend van me werkt bij V/D Brug (VW Dealer) in Heerenveen dus als ik het bestelnummer heb kan ik hem zo bestellen.

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

even voordat je jezelf helemaal enthousiast gaat maken .... zoals ik ook deed.

Die strips met chrome kosten wel rond de 400 euro compleet he... tis maar even dat je het weet. En dan nog spuiten.

 

ZO dat is wel duur maar daar had ik al ongeveer op gerekend...........

Het is veel geld maar, wie mooi wil zijn moet pijn leiden.... :wink:

 

 

Nu nog alleen het bestelnummer van zo'n achterstrip

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom sluiten? In het archief zal niemand zoeken ernaar... Kan wat dat betreft beter blijven staan. Sluiten heeft geen meerwaarde m.i.

 

Ben ik het eigenlijk wel mee eens ja.

Als je iets zoekt op het forum , dan kijk je bij de categorie waar je vraag onder valt, en niet in het archief :) ... dat is zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Is het er eigenlijk nog ooit van gekomen hiddem?

 

Grtz,

 

Roy

 

Ja dat gaat er zeker nog komen en ik denk aankomende zomer :D

Heb net namelijk al 4 nieuwe 18inch RS6 velgen gekocht met 4 DUNLOP banden en wat eerst niet de bedoeling was heb ik ook nog eens een nieuwe schroefset van V-Maxx gekocht.

 

De velgen komen er natuurlijk naar de zomer onder maar de schroefset komt er deze week nog onder. foto's volgen volgende week.

 

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden