Ga naar inhoud
  • 0

Lichtschakelaar


JurgenT

Vraag

Het viel me op dat als ik sein mijn dimlicht blijft branden.

Nu zou ik dat ook willen hebben als ik gewoon me grotelicht op zet het dimlicht dus ook blijft branden.

Ik vind dit namelijk mooier en het geeft toch ook iets meer licht en dat is natuurlijk altijd fijn hier in het donkere achterhoek op de boerenlandweggetjes.

Is dit mogelijk om in de schakelaar wat te veranderen of moet ik bedraading er bij gaan leggen.

Schakelaar zou fijn zijn want moet toch een ander hebben.

 

Dus is er hier iemand met ervaring of heeft hier iemand een duidelijke schema hier van.

 

ooow ja is mischien ook wel handig gaat om een passat 35i b4 uit 1996

 

Al vast bedankt

 

Groeten Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dat gaat niet aangezien je een H4 lamp hebt, dat is groot en dimlicht in 1, wil je meer licht, koop dan een setje Xenon.. dan kan in Vorden zien dat je thuis de lampen aan doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dat gaat niet aangezien je een H4 lamp hebt, dat is groot en dimlicht in 1, wil je meer licht, koop dan een setje Xenon.. dan kan in Vorden zien dat je thuis de lampen aan doet.

 

 

:lol: dat zou toch wel mee vallen en ik heb nog geen setje xenon dus mijn lampjes kun je van af vorden nog niet zien :P

 

Maar ik heb per lamp twee keer h1 lampjes er inzitten.

 

Maar ik heb op het 35i Forum al een oplossing gevonden om de plusdraden van beide lampen te koppelen.

natuurlijk wel er een diode er tussen anders heb je als je alleen je dimlicht aan hebt ook je grote licht branden en dat is dan weer net niet de bedoeling.

Linkje

 

Maar om dit in de schakelaar te veranderen lijkt me wel makkelijker maar goed ik zoek rustig verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden