Ga naar inhoud
  • 0

Bedrading ISO A Passat 3BG


gurby

Vraag

Hi,

 

 

Bij aansluiten van een navi op mijn auto was ik even met de ISO kamer A stekker van mijn auto bezig.

Daarbij waren een paar draden van de ISO afgehaald en afgetaped, waaronder blauw/wit voor het snelheidssignaal. Die had ik nodig en dus weer aangesloten.

 

Een draad die niet (meer) was aangesloten was een groen/bruine

Iemand idee waar die voor dient?

 

Ook een dikkere was eruit gehaald, ik dacht rood/blauw maar ben ik niet zeker van. Precies dezelfde kabel (er waren dus 2 van) zat wel in het ISO blok, die levert volgende mij geschakelde of constante spanning. En die andere?

 

Heb het verder niet nodig, maar ik was even benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
In de KB staat de bezetting van de iso-stekker

 

 

@VDUB: Waar kan ik de KB vinden, ik heb nl ook de pin bezetting nodig met als het kan de kabel kleuren.

 

Heb net een 3bg gekocht en bij het omzetten van de dubbel din zag ik dat de vorige eigenaar behoorlijk in de kabels heb lopen knippen bij het aansluiten van een Nokia carkit. Het gaat overigens om de stroomvoorziening blok. ( A? )

 

Ik wil dus het hele blok herstellen in originele staat. De radio blijft nu spelen als de sleutel eruit is e.d. Vindt het zeer storend zo.

 

Alvast bedankt

 

Barry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank je wel voor de snelle reactie Antonio!!

 

Weet je toevallig ook welke kleur welke pin is. Ik kan de constant en onderbroken + en de massa doormeten. De ilumination kan ik ook meten. Maar wat de diagnose en de gala is kan ik niet plaatsen hoe ik dat zou kunnen meten.

 

 

Alvast bedankt voor de moeite

 

Barry

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden