Ga naar inhoud
  • 0

optie Koude diagnose/xenon


Exorius

Vraag

Hallo,

 

Heb het forum en internet al wat afgezocht, en er staat genoeg over aftermarket xenon inbouwen in een 3C, en dat men ook met vagcom deze punten aan moet passen, alleen waar het staat in vagcom zelf, welke codes het zijn, krijg ik niet zo snel gevonden.

 

heb net een xenon set ingebouwd, met canbus module ( ivm storingen op de boordcomputer ) en de lampen werken voor 90% naar behoren, maar af en toe gaat toch de rechter lamp niet aan met het starten, en natuurlijk meteen een foutmelding.

 

nu las ik dat je de koude diagnose uit moest zetten, en evt de xenon optie aan moest zetten.

 

kan iemand mij in het kort de richting wijzen waar het staat in vagcom.

 

een maat van mij heeft zelf vagcom, en kan ook canbus uitlezen/aanpassen.

maar wil het van te voren even weten, zodat ik dan ook meteen gericht aan de slag kan zonder eerst te moeten zoeken in vagcom zelf, en hopen dat we de juiste optie veranderen.

 

alvast bedankt.

 

mvg,

 

Jarno

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

** update **

 

het blijkt, ik heb van die kleine digitale omvormers. hebben de rechter al vervangen , maar dat gaf geen resultaat. rechterlamp, en af en toe links knipperden, maar dan kreeg je geen foutmelding op de boordcomputer. als de lamp uit blkeef, dan kreeg je een fout.

 

hebben nu weerstand kastjes voor de unit gezet, en het knipperen/foutmelding is tot heden weggebleven. alles lijkt nu naar behoren te werken, zonder iets te hoeven aanpassen met vagcom.

 

ik wacht het even af. alles lijkt nu goed te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden