Ga naar inhoud
  • 0

binnenverlichting


dafighternl

Vraag

Heej ik heb een probleem met mijn binnenverlichting, deze werkt helemaal niet.

hij werkt niet met de schakelaar en ook niet als de deuren open en dicht gaan ( voorin niet, links en rechts achter niet, en in de kofferbak ook niet)

ik heb al eerder geprobeerd deze te maken maar ik kom er nog steeds niet uit, nou vroeg ik me af de draad die vanaf de lichtunit voorin langs de A-stijl wegloopt, waar komt deze op uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hmm vreemd. Wellicht eerst eens meten of er ergens spanning op staat.

 

Bij de stekker in het hemeltje, staat er geen spanning op de draden, daarom wou ik ook weten waar deze draad naartoe gaat.

Hij loopt via de a-stijl helemaal links voor in het dashboard weg, en vanaf de zekeringenkast zie ik de draad niet meer en als ik vanaf onder kijk ( boven de pedalen) zie ik hem ook niet lopen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dit probleem komt mij bekend voor. ik heb ook een passat 20V uit '98 met het zelfde probleem. :angry:

 

Weet je al wat het probleem is en heb je misschien nog een tip voor me. :idea:

 

Groet

 

Haha ben gelukkig niet de enigste, maar is wel echt zwaar k*t...

Maar ik ben nog steeds aan het zoeken, ik wil komend weekend mijn comfortmodule even doormeten en dan hoop ik dat ik het probleem eindelijk gevonden krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb naar het bedradingsschema gekeken en kwam tot de conclusie dat het draadje wat achter de linkse a stijl wegloopt meteen naar de comfortmodule gaat.

Maar ik heb door het weer niet meer verder gezocht, ik zoek het niet om in de kou te staan :P als het iets beter weer word ga ik het verder uitzoeken.

Toch bedankt voor de schema's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zit met hetzelfde probleem mijn interieurverlichting doet het niet...

trouwens soms wel! bij koud/vochtig weer doet m'n verlichting het spontaan en vervolgens kan ie zo spontaan weer uitvallen...

heb met de vader van m'n vriendin gemeten en er was een of andere storing te horen ofzoiets?

 

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
gister met achteruit parkeren reed ik met m'n rechtervoor band over een (wat dieper ligend) putje en m'n verlichting sprong weer aan! en doet het nog steeds..

 

........goei dag........"wonderen" zijn gelukkig de wereld nog niet uit ! :wink::D

Edwin, waar ligt dat "putje"... :?::!:

 

mvg, Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden