Ga naar inhoud
  • 0

bieg mod aanpassing vag com


guyke

Vraag

je hoort me al aankomen zeker

na het aanpassen van de bieg mod moeten in de buitenste lampen de binne lichten uitgezet worden ,

ik hoor iedereen maar zeggen cental electrics rij 9 0000000 vervangen door 00000115 etc etc ....

kan er iemand aub een paar print screens maken en stapsgewijs uitleggen aan een niet pc nurd hoe ik deze aanpassing kan doen

ik steek overal mooie fotos bij mijn aanpassingen en hoop dat eens iemand dat voor mij wilt doen zodat ik dat vagcom progamma eens onder de knie kan krijgen

dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

idd.. zoals mocca al schreef, als je dan toch met vag-com het laat doen zou ik ook gelijk de lichtsterkte aan laten passen naar 35 -50 % al naar gelang je mooi vind, dan zijn de buitenste ringen ongeveer gelijk aan de binnenste.

 

zie dit topic, tamelijk onderaan, mijn stukje over de sterkte aanpassen: http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=111&t=32252&start=420

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

even een oud topic naar boven halen.

 

hoe haal ik de biegmod er weer uit? dus terug naar standaard.

 

heb gewoon de standaard lampen erin zitten en nu brand het mistlicht ook half. 

 

moet vanmiddag naar de garage dan kan ik dit ook gelijk laten aanpassen.

 

bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@prh

Klopt idd dat je mistlicht lichtjes gaat branden omdat dit is gecodeerd als achterlicht.

 

Byte 3 Bit 1 op 1 laten zetten (overschakelen van 2 mistlichten naar 1 mistlicht)

Byte 4 bit 4 op 0 laten zetten (deactiveren 2de mistlicht)

 

Byte 10 op 0000 0000 laten zetten (lichtintensiteit - mistlicht als achterlicht) - flauw branden van het mist achterlicht gaat uit

Byte 9 op 0000 1010 laten zetten (lichtintensiteit - remlicht als achterlicht) - middenstip van de hoeklichten brand terug mee als achterlicht

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden