Sinds het twee dagen vriest start ik 's ochtends m'n auto en begint al na korte tijd, of direct, het koelvloeistof-waarschuwingslampje te knipperen. Die duurt een minuutje en daarna gaat ie uit. Het peil is ruim voldoende en voor de zekerheid nog wat bijgevuld tot bijna max, maar het probleem blijft. Als ik 's middags van m'n werk naar huis rijd blijft het lampje uit.
Het lijkt wel of de vloeistof vastgevroren raakt, maar dat lijkt me toch sterk met spul dat -26/-31 graden celcius moet kunnen hebben. Zou ik er goed aan doen het gehele reservoir leeg te laten lopen en opnieuw af te vullen? Of zijn er andere ideeen?
Vraag
Paradise
Sinds het twee dagen vriest start ik 's ochtends m'n auto en begint al na korte tijd, of direct, het koelvloeistof-waarschuwingslampje te knipperen. Die duurt een minuutje en daarna gaat ie uit. Het peil is ruim voldoende en voor de zekerheid nog wat bijgevuld tot bijna max, maar het probleem blijft. Als ik 's middags van m'n werk naar huis rijd blijft het lampje uit.
Het lijkt wel of de vloeistof vastgevroren raakt, maar dat lijkt me toch sterk met spul dat -26/-31 graden celcius moet kunnen hebben. Zou ik er goed aan doen het gehele reservoir leeg te laten lopen en opnieuw af te vullen? Of zijn er andere ideeen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten