Sinds anderhalve week een passat TDi 90 comfort uit 1996 onder m'n billen, 197K kms op de teller, en een blije eigenaar!
Ik zit nu een beetje te klooien met het machintje, 'k heb de EGR dichtgedaan, en gisteravond even wezen meten met VAGCOM.
In z'n 3, van 1500 -> 3000 toeren, plankgas geeft met het volgende plaatje (va meetgroep 11) :
.
(X-ax = seconden)
Ik trap op ongeveer 13 seconden dus op zijn staart, en pas bij 18 seconden heeft hij genoeg druk, en gaat de N75 dicht(er).
Dichter, want hij komt niet onder de 40%.
Mijn vraag is nu: is dat normaal, dat hij niet helemaal naar nul gaat, en is het normaal dat hij en 'zo lang' over doet om die schampere 1875 mBar te halen?
groetjes,
Paul
(ps: Kweenie of jullie ook een 'voorstel' topic hebben voor nieuwen, zoals op forumpassat.fr, maar als dat zo is, send me there!) --> done!
Vraag
bibster
Hallo allemaal,
Sinds anderhalve week een passat TDi 90 comfort uit 1996 onder m'n billen, 197K kms op de teller, en een blije eigenaar!
Ik zit nu een beetje te klooien met het machintje, 'k heb de EGR dichtgedaan, en gisteravond even wezen meten met VAGCOM.
In z'n 3, van 1500 -> 3000 toeren, plankgas geeft met het volgende plaatje (va meetgroep 11) :
.
(X-ax = seconden)
Ik trap op ongeveer 13 seconden dus op zijn staart, en pas bij 18 seconden heeft hij genoeg druk, en gaat de N75 dicht(er).
Dichter, want hij komt niet onder de 40%.
Mijn vraag is nu: is dat normaal, dat hij niet helemaal naar nul gaat, en is het normaal dat hij en 'zo lang' over doet om die schampere 1875 mBar te halen?
groetjes,
Paul
(ps: Kweenie of jullie ook een 'voorstel' topic hebben voor nieuwen, zoals op forumpassat.fr, maar als dat zo is, send me there!) --> done!
Link naar reactie
Delen op andere sites
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten