ViperArry Geplaatst 12 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 juni, 2006 Ik mis nog even de fotos van een breed lachende Antonio achter het stuur...... Coole bak man!
Jeteka Geplaatst 12 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 juni, 2006 Die foto's zijn wel gemaakt, alleen paste zijn brede lach niet op de foto
wijba Geplaatst 12 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 juni, 2006 Die foto's zijn wel gemaakt, alleen paste zijn brede lach niet op de foto En je kunt tegenwoordig ook al panorama foto's laten afdrukken???
Silkwood71 Geplaatst 12 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 juni, 2006 Waauwww Antonio..... u are my hero...!!!! Te gek zeg, mooie auto en zekers een hele mooie ervaring, maarja dan kun je wel nog altijd in de ferrari Punto van Esther rijden lol mooi
laker Geplaatst 12 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 juni, 2006 He die Antonio, Ook ik mag met trots zeggen dat ik in een ferrari heb gereden. Tijdens m'n vrijgezellenfeest mocht ik een half uur op de openbareweg scheuren met dat ding! Het was een 348. Wat een power, wat een geweld. Ik werd alleen geholpen met wegrijden, anders kwamen we andersom te staan zei de bijrijder, want met de nodige sneeuw op de weg toen (maart) was het lastig zat om een zo'n monster te rijden. Alleen het exemplaar waar ik in reed was een stuk ouder en een stuk minder mooi dan deze. Wat een top bak! Groeten Laker
ReneR Geplaatst 13 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 13 juni, 2006 Ik heb nog nooit gereden in een ferrari. Alleen gezeten.... Er zat geen airco in... geen xenon..... geen navi... Wel een mooi sport stuurtje, krap sportstoeltje, 5 punts gordel en spoiler pakket... En er stond M. SCHUMACHER op Was tijdens de marlboro masters een paar jaar geleden
passatvw Geplaatst 13 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 13 juni, 2006 En er stond M. SCHUMACHER op Was tijdens de marlboro masters een paar jaar geleden Toch niet die ene keer, toen er ook meegereden werd? Toen had ik namelijk een rondje gemaakt met een Toy-ota Yaris, toen werd ik ingehaald door zo'n rode Ferrari, de hele wagen zat te trillen, wat een geluid! Ik was me de tering geschrokken.
ReneR Geplaatst 13 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 13 juni, 2006 Ik heb er iig niet mee gereden... Die F1 wagen stond op een podium als je binnen kwam (onder het tunneltje door) dan rechts in de grote tent waar je ook die computer simulatie kon doen. Kweet niet of die indeling nu nog is want ik ben al 2 jaar niet meer bij de masters geweest
Rene Geplaatst 23 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 juni, 2006 Gaaf Antonio! Voor mij geldt hetzelfde als voor Chippie, liever een DB9 of 7
SilverBullet Geplaatst 23 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 juni, 2006 Doe mij dan maar de Vanquish!!
Speedyace Geplaatst 23 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 juni, 2006 leuk speelgoed! heb er ook wel eens ingereden, een maat van zijn ouwe heer zit in de onroerend goed, die heeft er een paar staan 3 geloof ik waaronder een 4 deurs Ferrari en een lancia stratos voor de hobby. Als ik het voor het kiezen had, bleef ik bij duits spul en ging ik voor een Porsche GT2 en geen Engelse DB 7 of 9 Gr.Speedy
ED_PASSAT Geplaatst 24 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 24 juni, 2006 Doe mij de M6 van BMW maar, trekhaak erop en gaan.
antonio Geplaatst 24 juni, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 24 juni, 2006 Ik word gek van een trekhaak .......
FrankQS Geplaatst 24 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 24 juni, 2006 Leuk speelgoed allemaal, Ferrari rijden is mij (nog?) niet gelukt. Wel echter een tijdje kunnen sturen in een Porsche 928S4. Mooie ervaring was dat.
FrankQS Geplaatst 25 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 25 juni, 2006 @ Chippie : Zonder trekhaak en zonder dakkoffer, maar wel in de 928S4 een V8...
ChromPassat Geplaatst 25 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 25 juni, 2006 @ FrankQs.. heb een paar 928 in de werkplaats gehad voor een apk.. wel bruut geluid ja 8) en een automaat
Aanbevolen berichten