Ga naar inhoud
  • 0

Achterramen passat variant


evilsniper

Vraag

Ik heb misschien een gekke vraag.

 

Ik heb een passat variant 2004 met climatronic.

Nou heb ik bij de achterste 2 ramen van die roosters aan de onderkant zitten maar nou was het vanavond koud dus die ramen waren beslagen maar met geen mogelijkheid krijg ik die schoon... moet ik met een speciale stand op de clima of is het gewoon sier..

 

mvg

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

John

er zitten inderdaad luchtroosters in de kofferbakpanelen. Alleen zijn deze niet aangesloten op Clima

 

Wat jij eens kan proberen;

maak alle ramen goed schoon (echt ontvetten) en je zal zien dat je minder last hebt van beslaan van de ramen

 

heb je al gekeken of auto droog is binnen?

Heb je nergens natte vloermatten? Te denken valt aan bijrijders mat, bij veel passats komt er ooit een keer water binnen via de accubak door het kachelhuis.

 

er staat in de KB wel wat meer over

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
:mrgreen:

met een ramenlikker achterin moeten ramen toch wel schoon te krijgen zijn? :wink:

 

Nadeel van die beestjes is dat ze hijgen

 

Jee,je weet niet hoe groot de hond is.Misschien komt hij niet bij de ramen, :lol::lol:

 

/Haahah zou inderdaad een chiwauwau kunnen zijn hahahah....

 

nou gelukkig word dit een echte hond alleen ik ben blij dat het geen likker is :D ze moet gewoon lekker blijven liggen.

 

maar denk gewoon dat ik me niet te veel moet storen aan de min puntjes en gewoon moet genieten van de plus punten van de passat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee serieus :P

Als die roosters er niet zouden zitten kan de lucht niet weg die je je interieur inblaast. In dat geval zou je ventilatie dus weinig meer doen. Plak die roosters maar eens dicht met plakband of zo, dan zie je direct het verschil volgens mij. Die roosters staan dan op één of andere (indirecte) manier in contact met de buitenlucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden