Ga naar inhoud
  • 0

3C alle climatronic codes.


bm-er

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heeft iemand wellicht deze codes voor de nieuwe passat 2011? als ik nu mijn AC knopje en het 2e knopje van boven indruk op de climatronic, krijg ik ook een dergelijk diagnostic menu te zien. maar dan codes van LOW 18,19,20 tm 33,34,45 en ik kan achter de komma soms kiezen van 1 tm 4 en soms ook 1 tm 5 afhankelijk van welk nummer ik heb gekozen (voor de komma). Je ziet hem ook actuele temperatuur meten omdat ie op de ,10'es verspringt. Zou ik hier ergens met de hand kunnen instellen dat ie bij Zonlicht niet zo aggressief moet gaan koelen? Maw afstellen? Of is dit alleen maar uitlezen?

 

Hoor het graag THANKS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Handig dit.

Als ik het goed begrijp kan je de reactie van de airco op de zon-intensteit (sensor) instellen.

Maar het is me niet geheel duidelijk hoe dit te doen.

 

oele, het is niet mogelijk om instellingen te veranderen hiermee. :| Het is alleen om bepaalde waarden, temp. end. weer te geven. Bij storing kan de airco unit gereset worden door tegelijk de ECON en LUCHT NAAR VOREN knop tegelijk in te drukken en ca. 3 sec vast te houden. Dit is wat ik een tijdje geleden uit het forum op Motor-talk begrepen heb.

 

De codes bestaan uit een 2-cijferig hoofdcode en wordt in het linker scherm v/d airco-unit weergegeven, deze wordt door de temp. inst. knop veranderd.

De bijcode bestaat uit 1-cijfer en staat rechts naast de hoofdcode en wordt door de aanjagerknop veranderd.

De uit te lezen waarde wordt in het rechter scherm weergegeven.

 

Aan : Knop ECON en LUCHT NAAR BOVEN gelijktijdig indrukken voor ca. 3 sec.

Uit : Knop ECON opnieuw indrukken.

 

 

- Binnentemperatuur 01 1

- Helderheid zonsensor 02 0

- Buitentemperatuur 04 0

- Motorolietemperatuur 15 0

- Snelheid ( km/uur) 19 0

- Watertemperatuur 19 2

- Motortoerental 19 3

- Toerental turbo (x100) 19 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden