Ga naar inhoud
  • 0

Schokkerig gedrag


MichelvdM

Vraag

Hallo,

 

Ik heb mijn Passat (2.0 96 Kw, 2002) vanaf eind April. Hij voldoet prima afgezien van het volgende: Ik krijg het niet voor elkaar om zonder te schokken weg te rijden in de eerste versnelling. Ik weet niet of het aan de koppeling ligt of dat er iets aan het gaspedaalbediening mankeert.

 

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Groete,

 

Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb het zelfde probleem alleen dat is weg als de motor boven de 70 graden komt... ik heb een Passat 35i 1.8i uit 90 ik ben er ook nog steeds niet achter wat het is... Ook als ik de auto na een n8 weer start stotterd hij nogal... ik heb verdeler kap, rotor, en bougies al vervangen.. dat was het dus niet :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het kan zijn dat je brandstof pomp nie goed werkt door het net te weinig gas geven of toeren hebben kan je pomp net niet genoeg brandstof in je motor spuiten, laat die anders na kijken, probeer is met een overdreven slippende koppling te rijden en kijken wat hij dan doet, mocht hij dan toch nog die gebreken vertonen dan is het mischien je 2 massagvliegwiel, maar dat zal je dan ook moeten merken als de auto stilstaat en uit zich zelf een beetje schokkerig trilt als hij stationair draaid.

Hoop dat dit je misschien verder kan helpen, Maar weet het natuurlijk niet helemaal zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
soory voor mijn schrijf wijze, nu ik het na lees, echt om te huilen

bedoel dus brandstofpomp

of je vliegwiel

 

Let er maar niet teveel op we snappen het zo wel en er zitten wel meer fouten in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kunnen diverse dingen zijn, gasklep huis eens schoonmaken (rot stationair lopen), of blijft hangen.

koppelingsplaat kan vet zijn door een lekkende krukas keering. Of als het een fly by wire systeem is kan de gaspedaal of de potentiometer van het gasklep huis niet lekker meer zijn. of de lambda regeling meet verkeerde waarde's....gaat misschien de ontsteking bijstellen.

 

Laat hem eens uitlezen bij de VAG dealer, kijken wat voor code's er storing geven.

 

zo in iedergeval lastig te zeggen.

 

HansM

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden