Ga naar inhoud

mijn nieuwe 19'' rs6


ronald1983

Aanbevolen berichten

heel mooi, de rs6'en blijven mooi, heb ze zelf ook reeds 2maal gehad, eerst op mijn mk4 en vorige zomer op mijn 3c, let wel op met verlagen dat je banden niet raken omdat je 235 hebt, een 225 had miss iets beter geweest om te verlagen...

 

nice passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel mooi, de rs6'en blijven mooi, heb ze zelf ook reeds 2maal gehad, eerst op mijn mk4 en vorige zomer op mijn 3c, let wel op met verlagen dat je banden niet raken omdat je 235 hebt, een 225 had miss iets beter geweest om te verlagen...

 

nice passie

 

 

het verlagen laat nog even op zich wachten, aangezien ik binnen nu en een aantal weekjes aan mijn badkamer ga beginnen heeft dat nu eerst de 1 prioriteit :mrgreen::mrgreen:

 

denk dat ik hem volgend zomer eens ga verlagen, (niet dat ik een jaar met de Badkamer bezig ben :angel: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor.

Als ik terug ben van vakantie zal een nieuw setje velgen+banden het eerste zijn wat er nieuw op de passie komt. Velgen zijn flink beschadigd en 1 is een beetje krom volgens mij. Banden zijn een heel eind op en niet geweldig afgesleten door beetje lomp gebruik door mn broertje (van overgenomen).

Bij mij zullen het waarschijnlijk ook RS6ers worden maar dan 18".

 

Staat zekers erg mooi, wil ze niet voor niets zelf ook :wink::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden