Ga naar inhoud

DSG Launch Control


geani

Aanbevolen berichten

ik heb het ook eens geprobeert maar bij mij werkt/zit het er ook niet op denk ik.

 

esp off, in de S stand, rem in en gas geven tegelijkertijd, remmen los en gaan....

 

ik rij een 3c met 170pk tdi, als die motor in een golf zit is dat een GT uitvoering.

vind het met een stoplicht sprintje wel jammer dat het er niet opzit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Vandaag geprobeerd, werkt.

ESP uit

DSG op S

Linkervoet op de rem

Rechtervoet op gas

Linkervoet van de rem af en gaaaaan

 

Maar eh, wat heb je er aan?

 

 

Mooi he, regelt ie ook automatisch bij tot 2000 toeren? Maatje van me heeft een G6 GTD DSG, werkt echt top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag geprobeerd, werkt.

ESP uit

DSG op S

Linkervoet op de rem

Rechtervoet op gas

Linkervoet van de rem af en gaaaaan

 

Maar eh, wat heb je er aan?

 

 

Mooi he, regelt ie ook automatisch bij tot 2000 toeren? Maatje van me heeft een G6 GTD DSG, werkt echt top!

 

Eerder 3500. Vind het verschil met een kick-down niet groot, de moeite van het instellen niet waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit het er wel standaard op.

Mijn boekje (3C 2.0 TDI DSG) heeft namelijk gewoon een stukje met uitleg over launchcontrol. Heb het echter nog niet kunnen testen.

Dat iets in een boekje staat betekent niet dat je het hebt he. Heel vaak staan er behoorlijk wat opties in het instructieboekje, ongeacht of jij die opties op je auto hebt of niet.

 

Opzich ook best wel logisch, zou wat zijn om voor elke geindividualiseerde auto ook nog een apart boekje te moeten gaan drukken...... (en als je dan toch nog een extra optie laat inbouwen weer een nieuw boekje moet krijgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Welke wagen heb Je en motor?

Is deze gechipt of aangepast?

 

Wanb als ik dit doet brult de motor

 

 

Vandaag geprobeerd, werkt.

ESP uit

DSG op S

Linkervoet op de rem

Rechtervoet op gas

Linkervoet van de rem af en gaaaaan

 

Maar eh, wat heb je er aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
het vreemde is dat ,volgens de specs, een DSG niks sneller is dan een handbak. M'n pa heeft een octavia 2 2.0tdi met DSG en ik zelf een 3c 2.0tdi. Ik vind dat de octavia veel sneller op gang komt door de DSG... toch scheelt het qua specs bijna niks...

das wss omdat die skoda instellingens ietske op sneller staan wss

Link naar reactie
Delen op andere sites

het vreemde is dat ,volgens de specs, een DSG niks sneller is dan een handbak. M'n pa heeft een octavia 2 2.0tdi met DSG en ik zelf een 3c 2.0tdi. Ik vind dat de octavia veel sneller op gang komt door de DSG... toch scheelt het qua specs bijna niks...

das wss omdat die skoda instellingens ietske op sneller staan wss

OF

gezijt te traag in het op trekken :embarassed::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo snel schakelen als een dsg kan je met een handbak wel vergeten.

zodra de koppeling ingetrapt word duikt de motorkap en ben je met een dsg al een stap voor.

 

alhoewel uit stilstand(aangrijpmoment) vind ik de dsg supertraag.

bij groen ben ik altijd de laatste die in beweging komt

dat zou dan die LC moeten compenseren.

 

maar wat heb je eraan als je toch wielspin krijgt en de ESP grijpt in....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden