Ga naar inhoud

Forum shirts


passatvw

Aanbevolen berichten

Ik was dinsdag Editienl.nl aan het kijken en ik zag een item dat ging over zelf een T-shirts maken via het internet.

Ik was zelf aan het prutsen, en kwam bij een site (http://www.spreadshirt.net)waar ik dit had bedacht:

vwr61h.jpg

Misschien werkt deze link nog wel.

kosten bij deze site is/was:


  • T-shirt: [align=left]%u20AC 21,90 [/align]
    bezorgkosten: [align=left]%u20AC 3,00[/align]
    totaal: [align=left]%u20AC 24,90[/align]

En omdat hier toch wel mensen tussen zitten die goed met pencelen overweg kunnen, verzin eens wat... misschien heb je een adres cq site wat goedkoper, beter is, laat het hier eens achter, misschien is het wel wat voor ons als Passat-liefhebbers.

Nog 1tje gevonden, maar die zijn inderdaad duurder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 298
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij vroegere clubs waarbij ik gezeten heb, werden bij Tshirt/cap/enz. acties meestal een sponsor benaderd, voor een 'plekje' op het kledingstuk. waardoor de prijs drastisch omlaag ging. Bij sommige clubs was het zelfs gratis. (en dan geen goedkoop T-shirtje, maar een polo van goede kwaliteit)

 

Alleen, wat is een geschikte sponsor voor een club als deze....

 

Denk persoonlijk dat 25 euro teveel is voor velen. Niet voor de die-hards, maar wel voor de 'gewone' gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm..ik moet ff opzoeken wat ie precies kostte maar ik geloof 17 euro en dat ging per 1 ;)

 

Logo is in 2x geborduurd achterop, normaal was het geloof ik 14 euro.. maar dan werd de tekst een beetje klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij vroegere clubs waarbij ik gezeten heb, werden bij Tshirt/cap/enz. acties meestal een sponsor benaderd, voor een 'plekje' op het kledingstuk. waardoor de prijs drastisch omlaag ging. Bij sommige clubs was het zelfs gratis. (en dan geen goedkoop T-shirtje, maar een polo van goede kwaliteit)

 

Alleen, wat is een geschikte sponsor voor een club als deze....

 

Denk persoonlijk dat 25 euro teveel is voor velen. Niet voor de die-hards, maar wel voor de 'gewone' gebruiker.

Jij hebt toch goede contacten met Meguiar's, misschien dat de mannen hier zin in hebben?

die van Vdub is heel erg mooi, alleen zou ook leuk zijn aan de voorkant in de hoek je Echte naam, OF je Inlognaam dan weet je beter wie nou wie is. :roll:

Ja ben ik mee eens, je Inlognaam op je shirt. dan weet je wie wie is.. :thumb:

Dus Vdub...is het mogelijk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een tijdje terug voor de vr6 club een groeps koop georganiseerd voor een motorsport overhemd.

ik heb toen via ebay.de 15 shirts gekocht en daarbij op de achterzijde onder het racing logo de clubnaam laten borduren.

het shirt koste 25 euro per stuk en extra logo 6 euro erbij,misschien ook een leuk idee voor de passat forum.

let wel et is best wat werk dus ik doe et niet meer maar iemand anders zou ze gewoon per?? aantal bij die gast op ebay kunnen kopen.

 

dit zijn de shirts die ik bedoel,alleen heb ik geen foto meer van et extra logo erop.

2c_1_b.JPG4a_1_b.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand mij het logo in *.psd (photosoep) formaat kan leveren kan ik wel eens vragen wat het kost via die gast die ook de stickers gemaakt heeft

 

Volgens mij kon hij 3 opties leveren...

1. zeefdruk (stof/vilt achtige opdruk)

2. folie (veel voorkomende opdruk waarbij het lijkt alsof er een logo opgeplakt is)

3. Borduur werk.... dit kan in badge vorm of direct op het shirt.

 

Ik was aan het bijgevoegde logo aan het denken maar dan zonder achtergrond en de "geschreven" text recht er onder

 

vzelag.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand mij het logo in *.psd (photosoep) formaat kan leveren kan ik wel eens vragen wat het kost via die gast die ook de stickers gemaakt heeft

 

Ik was aan het bijgevoegde logo aan het denken maar dan zonder achtergrond en de "geschreven" text recht er onder

 

vzelag.jpg

ik weet niet wie het orgineel heeft gemaakt, maar heb je photosoep?

zo ja moet je hem gewoon importeren en weg schrijven in *.psd.

Ik wil het graag doen, waren het niet dat ik hier op mijn werk geen photoshop heb..anders is het wachten op vanavond.

 

greetz,

passatvw

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden