Ga naar inhoud
  • 0

.


Gast Anonymous

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Aan de bandenmaat ligt het inderdaad niet, dus er moet ergens anders iets mis zijn. Een afwijking naar beneden is absoluut niet normaal voor een Passat dus ik denk inderdaad dat er iets veranderd is aan de klokkenwinkel of de bak.

Maar goed dat je er op deze manier achter komt :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb nog maar eens een paar testjes tussen den haag en haarlem (en terug) gedaan. 100 op de teller is tussen de 106 en 108 op de gps (is uiteraard niet constant), het blijft dus constant naar boven.

 

Wat je zou kunnen proberen is als je climatronic hebt daarop de snelheid digitaal weergeven. Hier staat hoe je clima omtovert in boordcomputer http://www.xius.be/index.php?option=com ... &Itemid=26

 

Scroll dan naar kanaal 16 en terwijl je rijdt vergelijk je de drie waarden met elkaar (analoge teller, climatronic ongecorrigeerde waarde en GPS). Bij mij was 't zo dat de snelheid zoals op clima weergegeven exact overeenkwam met de GPS snelheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

een 3B 90 pk heeft nmw nooit std een 260kmh teller gehad, maar tot 220kmh, dus vermoedelijk heb je óf een andere teller of een 115pk tdi. Trouwens is de topsnelheid van 165(GPS? ) wel aan de lage kant. Mijn 110pk(aut) haalde met gemak 200kmh

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden