Ga naar inhoud

Remco shop


zwaan

Aanbevolen berichten

Succes ermee.... ben bij mijn leverancier van velgen geweest... hij vertelt mij, dat de velgen voor die prijs uit china komen.. hij heeft ze zelf ook in assortiment gehad.... bleef maar corrigeren met balanceren en shit.... ook liet de lak los... en dat soort ongein....

 

Bestel ook die A8 velgen bij hem, maar dan wel de betere replica!!! 18 inch...

 

succes met je velgen,....

 

greetz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes ermee.... ben bij mijn leverancier van velgen geweest... hij vertelt mij, dat de velgen voor die prijs uit china komen.. hij heeft ze zelf ook in assortiment gehad.... bleef maar corrigeren met balanceren en shit.... ook liet de lak los... en dat soort ongein....

 

Bestel ook die A8 velgen bij hem, maar dan wel de betere replica!!! 18 inch...

 

succes met je velgen,....

 

greetz...

 

Zou ik ook zeggen als ik perse velgen wil verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb mijn auto bij deze garage in de onderhoud, het bedrijf hoeft geen praatjes te maken om mij velgen te verkopen... Maar ja, men zegt wel eens: goedkoop is duurkoop....

 

begrijp me niet verkeerd, hoop voor diegene die de velgen bij remco shop koopt dat alles goed gaat met zijn velgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn velgen opgehaalt. Niet bij Remco maar bij een jongen hier in het dorp. Want de velgen bij Remco zijn replica's van het merk dat wat ik heb. Remco shop Zijn Evolution velgen.

En ik heb tomason velgen Made in Duitsland. Die jongen is importeur van dat merk hier in de benelux. Ik zal morgen wat foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden