Sinds ongeveer 7 mnd ben ik de trotse bezitter van een VW Passat Variant 1,6 bouwjaar 1988.
Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat de slang welke vanaf het karter loopt (die slan met een aantal ribbeltjes naast elkaar) helemaal door was. Vervolgens heb ik bij de VW-dealer een nieuw onderdeel gehaald (het slangetje was namelijk niet los verkrijgbaar).
Nadat ik alles netjes gemonteerd had en de auto startte trad het volgende probleem op:
Als ik de auto start en geen gas geeft komt hij rond de 1100 toeren en zakt dan langzaam af tussen de 900 en 1000.
Echter..... als ik eenmaal gas heb gegeven blijft hij op 1600 toeren hangen en komt NIET lager
Ik heb al geprobeerd om de rem in te houden, 1e versnelling en dan de koppeling langzaam laten opkomen echter dit helpt niet.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? (ik heb de slangen nogmaals gecontrolleerd en alles zat goed vast, echter het probleem blijft)
Vraag
Chicco_Himself
Hoi forumleden,
Sinds ongeveer 7 mnd ben ik de trotse bezitter van een VW Passat Variant 1,6 bouwjaar 1988.
Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat de slang welke vanaf het karter loopt (die slan met een aantal ribbeltjes naast elkaar) helemaal door was. Vervolgens heb ik bij de VW-dealer een nieuw onderdeel gehaald (het slangetje was namelijk niet los verkrijgbaar).
Nadat ik alles netjes gemonteerd had en de auto startte trad het volgende probleem op:
Als ik de auto start en geen gas geeft komt hij rond de 1100 toeren en zakt dan langzaam af tussen de 900 en 1000.
Echter..... als ik eenmaal gas heb gegeven blijft hij op 1600 toeren hangen en komt NIET lager
Ik heb al geprobeerd om de rem in te houden, 1e versnelling en dan de koppeling langzaam laten opkomen echter dit helpt niet.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? (ik heb de slangen nogmaals gecontrolleerd en alles zat goed vast, echter het probleem blijft)
B.v.d.
Chicco
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten