marcel Geplaatst 5 april, 2006 Geplaatst 5 april, 2006 De knipperlichten zijn meteen mee geïntegreerd. Deze zien er een stuk beter uit dan de vorige, vind ik. Voor meer info: http://www.passat3b.de/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Turbo-Variant Geplaatst 5 april, 2006 Geplaatst 5 april, 2006 Tja, leuk, alleen wat doet dat aparte stadslichtje daar? En vanwaar die zwarte strepen...?
Marcel van Es Geplaatst 5 april, 2006 Geplaatst 5 april, 2006 Zeker weten dat dit erg mooi zal staan de unit zelf vind ik wel wat weg hebben van de audi ja en die verlichte randjes vind ik toch wel wat hebben, super
Wiekolino Geplaatst 5 april, 2006 Geplaatst 5 april, 2006 Mooie lampen zonder meer Maar ik heb toch voor de oude gekozen maar wel in het zwart . Past beter bij mijn kleur. Het neusje is wat boos gaan kijken als de nummerplaat weg is. Ik vind de FK's toch maar krakkelig (gauw kapot)Ik heb wat fotos geknipt. Kijk maar.
laker Geplaatst 5 april, 2006 Geplaatst 5 april, 2006 Mhwuaaaaaaa, vind toch het oude type angeleye mooier. Bij de nieuwe lijkt het zo'n lang geheel.
Rene Geplaatst 6 april, 2006 Geplaatst 6 april, 2006 Mhwuaaaaaaa, vind toch het oude type angeleye mooier.Bij de nieuwe lijkt het zo'n lang geheel. Mijn woorden
Ko Geplaatst 6 april, 2006 Geplaatst 6 april, 2006 trouwens, ik heb de zwarte gephotoshopt op mijn witte auto. ook leuk maar heeft al iemand die koplampen gekocht? ze kommen van Sonar. ik heb gelezen dat Sona is niet een topmerk... van welk land is Sonar?
Wiekolino Geplaatst 6 april, 2006 Geplaatst 6 april, 2006 Ik heb me laten vertellen dat angel-eyes verbaliseerd wordt door sommige politieagenten Ik zou niet weten waarom. Misschien iets voor The Master?
Ko Geplaatst 7 april, 2006 Geplaatst 7 april, 2006 Vdub, eigenlijk kan beter want op benzine hij rijdt perfect (nieuwe kleppen, gasklep gereinigt en ingeleerd), maar op gas schommelen toeren van de motor tijdens het stationeer lopen. kijk, dat is de gedrag van de motor als ik gaspedal los laat. de rode lijn is toerentel, witte is gasklep hoek. ik ben nog steeds bezig met onderzoeken waarom... maar voor de rest, ik merk bijna geen vermogenverlis dankzij nieuwe gasverdeelhuis... en goedkoop! 0,47 per liter ipv 1,30 trouwens, ik heb VAG-COM en de kabel. als iemand wilt foutcodes inlezen, of gasklep inleren, of nog iets, jillie zijn welkom in Eindhoven/Veldhoven
ReneR Geplaatst 7 april, 2006 Geplaatst 7 april, 2006 Lampen op zich vind ik heel mooi... alleen de ringen vind ik te... jah hoe zeg je dat.... te nep... te matchbox. Ik heb soort gelijke lampen op een polo gezien en die waren toen dacht ik van hella
ReneR Geplaatst 12 mei, 2006 Geplaatst 12 mei, 2006 Ik heb het forum van onze Duitse vrienden eens even in de gaten gehouden en toch zien die koplampen er niet slecht uit.... Maar er schijnen 2 types op de markt te zijn... type 1 cheapass crap kwaliteit... die zouden van Sonar zijn en 150,- kosten. type 2 betere kwaliteit als FK en 250,- (merk onbekent) Fototjes van de Duitse site : Die ringen zien er niet eens zo slecht uit. Dit zijn trouwens wel de zwarte versie ze zijn er dus ook in chroom
Jee13 Geplaatst 12 mei, 2006 Geplaatst 12 mei, 2006 Ik vind deze zwarte versie mooier dan Chrome versie gr Jee
ChromPassat Geplaatst 12 mei, 2006 Geplaatst 12 mei, 2006 In de hoek dat Zwarte strip zie je zo opvallend bij de Chromeversie wat minder mooi is, zo bij Zwart zie je het amper.. mijn voorkeur dus Zwart.. 8)
ReneR Geplaatst 13 mei, 2006 Geplaatst 13 mei, 2006 Ik zou ook graag zwart willen... maar ik zie dat hij op veel plaatsen alleen in chroom wordt aangeboden. Maarjah... lijkt mij toch niet meer dan normaal dat ze ook in het zwart te bestellen zijn
www123 Geplaatst 18 mei, 2006 Geplaatst 18 mei, 2006 Staan er een hele hoop op de duitse ebay. Groet WS.
ReneR Geplaatst 18 mei, 2006 Geplaatst 18 mei, 2006 Jah maar daar moet je dus voor uitkijken... want er schijnt een elcheapo versie te zijn van 150,- en een duurdere van rond de 250,- Die elcheapo schijnt nog grotere prut te zijn als dan de FK angel-eyes
animal Geplaatst 16 juli, 2006 Geplaatst 16 juli, 2006 Om even terug te komen op dit onderwerp.... Ik heb sinds vandaag ook deze units in de passat zitten UBERGEILLLL!! Moet alleen de angel eyes nog aansluiten en dan wederom foto's maken,dus houden jullie nog tegoed van me De een vind het niks,de ander vind het geweldig,zolang ik ze maar mooi vind....en dat doe ik op ZEKERSSSS!!
jeroen Geplaatst 16 juli, 2006 Geplaatst 16 juli, 2006 Ziet er mooi uit nu nog ff wachten op foto's in het donker!
Aanbevolen berichten