Ga naar inhoud
  • 0

Afmetingen kofferbak 3BG Variant???


Happyman

Vraag

Weet iemand wat de exacte afmetingen zijn van de kofferbak van een 3BG variant? En dan wil ik met name de diepte weten in centimeters, dus van de gesloten deur tot aan de achterbank. In mijn huidige auto kan ik namelijk mijn kinderwagen gewoon in de lengte naar binnen schuiven en ik wil graag weten of dat ook kan in een Passat. En nog een vraagje, is de kofferbakruimte van een 4-motion kleiner dan een gewone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ja die gaat van deur tot bank met een heel klein beetje speling(1 of 2 cm), dat is een bak van 5 cm hoog die de gehele bodemplaat in de bagage ruimte bedekt, ik weet niet hoe zoiets normaal heet.

Het zat erin toen ik hem kocht......wel handig om de boel een beetje proper te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er 2 :lol: . De ene is een duo mountain, die past zeker niet want ik heb nu een Peugeot 406 Break en daar past die ook niet in. Die andere is een domboli nog iets :?: (3 wieler). Die is ongeveer 105cm lang. Ik denk dat ik maar eens een proefrit ga maken puur om te kijken of alles past :lol: tenzij er iemand in de buurt woont. Ik wil uiteindelijk een Passat uit Duitsland gaan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja, de inhoud van de kofferbak van een 4motion is kleiner. Het verschil is 55 liter. Ik mag aannemen dat hem dat in de hoogte zit vanwege de achteras.

Bij gewone passat variant 495-1600 liter.

Bij 4motion variant 450-1545 liter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik vond dit plaatje nog voor je

 

gr Jee

 

variant_achterklep.jpg

 

He perfect dit is een duidelijk plaatje. Hier heb ik wat aan. Ik heb bij mij in de buurt een Passat 2.5 V6 TDI automaat zien staan, die is wel ff leuk om voor proefrit mee te nemen :D.

 

Waarschijnlijk zal de afstand van deur tot bank in een 4motion dan ook wel 111cm zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden