Ga naar inhoud

apk afgekeurd...


GJ&H

Aanbevolen berichten

Van de week is de auto apk afgekeurd. Kentekenverlichting deed het voor 50%, zelf er maar even een buisje ingezet, de accu zat los (1e keer dat ze hier over vallen, maar ik snap ze wel). Accu zit inmiddels vast met dank aan Dexter.

Verder is één koplamp afgekeurd. Het beeld is niet goed ... :(

 

Dus nieuwe koplampen besteld bij Artaparts. Ze worden dinsdag verwacht, mss dat ik ze woensdag thuis heb. Kan hij vd week weer voor de apk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je geen recente passat??

dan kan je eerst beter een voorkeurinkie laten doen voor mindergeld.

 

ach wat is recent.... 1998 vind ik recent genoeg... :mrgreen:

 

dit kost mij trouwens geen geld. ik breng hem gewoon naar de euromaster die kijken hem na. is het geen probleem wordt ie gelijk goedgekeurd. zo niet, dan niet.... reparaties doe ik wel eigen beheer, lukt dit niet, dan roep ik de hulp in van dexter.

 

al met al valt het ook wel mee. ik hoop dat ik woensdag de heldere koppers thuis heb. dan kan hij voor het weekeind nog voor de apk. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kost mij trouwens geen geld. ik breng hem gewoon naar de euromaster die kijken hem na. is het geen probleem wordt ie gelijk goedgekeurd. zo niet, dan niet.... reparaties doe ik wel eigen beheer, lukt dit niet, dan roep ik de hulp in van dexter.

 

nou dit vind ik dus een ....voor-keuring-kie :-)

 

ach een klein typefoutje mag toch.

 

'98 valt idd mee, je avatar doet anders vermoeden.

 

ik heb zelf ook nog een barrel van '86 vandaar deze hoek waar ik uit sprong.snapje

 

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dit vind ik dus een ....voor-keuring-kie :-)

 

ach een klein typefoutje mag toch.

 

'98 valt idd mee, je avatar doet anders vermoeden.

 

ik heb zelf ook nog een barrel van '86 vandaar deze hoek waar ik uit sprong.snapje

 

:-)

 

heppie gelijk aan (de voorkeuring)

 

de avatar is onze 412 (eigenlijk de voorloper vd passat...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen xenon. ik heb nu zoveel meer lichtopbrengst. daar moet ik even aan wennen...

 

zeker mer die nieuwe apk-regels, weet ik niet of ik het wel ga doen. want per 1-5 worden de regels aangescherpt izn xenon. je moet dan nl. sproeiers hebben op de koplampen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen xenon. ik heb nu zoveel meer lichtopbrengst. daar moet ik even aan wennen...

 

zeker mer die nieuwe apk-regels, weet ik niet of ik het wel ga doen. want per 1-5 worden de regels aangescherpt izn xenon. je moet dan nl. sproeiers hebben op de koplampen.

 

 

Zijn die van het merk Depo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden