Passat Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Een passat 2.0 l 16v benzine met 73000 km op de teller of passat 2.0 tdi met 150000 km op de teller welke kan je het beste hebben Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Dat ligt eraan hoeveel km's je ermee gaat rijden. Ikzelf zou voor een TDi gaan, gebaseerd op de km's die ik rijdt. Heb je wat meer info over de auto's? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat Geplaatst 9 maart, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Het gaat mij meer om de mankementen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Man van weinig woorden merk ik wel Beiden even oud? Ik ga niet nog een keer vragen om iets meer info over de auto's Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Was de 3C ook leverbaar met een 2.0 16V? Of hebben we het over een heel late 3BG? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Ja, dus : eerst wat meer info over de auto's Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat Geplaatst 9 maart, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Sorry ik bedoelde 2.0 Fsi Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Even nagezocht, de 3C is inderdaad geleverd met een 2.0 16V FSI van 150 pk. Volgens mij zijn die FSI-motoren behoorlijk betrouwbaar. Dat zelfde geldt overigens ook voor de TDI-motoren, maar heel soms hebben die een probleem met de oliepomp c.q. balansas. Verder heb ik het idee dat het bij de 3C ook een kwestie is van geluk of pech hebben, af en toe zit er echt een maandagmorgenauto tussen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat Geplaatst 9 maart, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Is 150000 km voor 2.0 tdi geen probleem Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Er zijn er nog niet zoveel met die km-stand, maar Hiddem van dit forum zit inmiddels al daarboven en heeft naar mijn weten absoluut geen problemen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
darkmen Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 ik zou toch persoonlijk niet zon hoge km stand willlen bij een "nieuwe" wagen... Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk, als je niet al teveel km rijdt zou ik dan sowiezo voor de fsi gaan... Nu ik er aan denk... ik doe eigenlijk ook niet veel km en zit ook met een tdi... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 coole nicknaam trouwens Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2009 Beide motoren zijn goede motoren, de 2L benzine is een ruime motor om lekker mee te rijden.. De diesel zal wel vlotter aanvoelen ondankt 10pk minder, maar wel meer koppel. Km-standen maken niet zoveel uit tegenwoordig. Zolang de auto goed onderhouden is is dat geen probleem. Je kunt qua prijs tot ca 30dkm goedkoper in de benzine variant rijden, daarboven is de diesel voordeliger.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten