SirSpamalot Geplaatst 26 augustus, 2010 Auteur Geplaatst 26 augustus, 2010 man man man waar vind jij in godsnaam al die stukken man Het internet. Onendige wijdheden. Wij schrijven het jaar 2010. Dit zijn de avonturen van het ruimteschip Passat met zijn 1 man sterke team, welke sinds 10 jaaren op reis is, om nieuwe mods te finden, nieuwe fora´s en nog andere Tuning-gekke idioten (als mij). Vele uuren aan de PC sittend, penetreerd SirSpamalot galaxieen die nog niemand eerder heeft gezien.
Jee13 Geplaatst 26 augustus, 2010 Geplaatst 26 augustus, 2010 je woordkeuze is grappig, of heeft google translate je geholpen Michael?
SirSpamalot Geplaatst 26 augustus, 2010 Auteur Geplaatst 26 augustus, 2010 je woordkeuze is grappig, of heeft google translate je geholpen Michael? Nee, eigen creatie
SirSpamalot Geplaatst 26 augustus, 2010 Auteur Geplaatst 26 augustus, 2010 OT on: Als een animo bestaat, om vreemde talen te leren: http://nl.wikipedia.org/wiki/Klingon_%28taal%29 OT off
oholtman Geplaatst 26 augustus, 2010 Geplaatst 26 augustus, 2010 mischien is het een idee om eens iets met carbonfolie te doen..................
SirSpamalot Geplaatst 10 oktober, 2010 Auteur Geplaatst 10 oktober, 2010 Niets bijzonders. Omdat ik het lijd was aaltijt de voorruit schoon te maken achter de gebruik van mijn Navi, heb ik via e-gay een gebruikte telefoon console gekocht. Met Navi Ik denk, dat ik het hoorn van mijn telefoon ook daar monteer.
3V Geplaatst 10 oktober, 2010 Geplaatst 10 oktober, 2010 Zit ik ook nog aan te denken, alleen zit daar nu mijn mobiel. Volgens mij moet dat ook samen kunnen op die plek. Je hebt gelukkig geen stoelverwarming, dus die schakelaar wordt ook niet geblokkeerd Netjes zo!
Sander Wa Oars Geplaatst 12 oktober, 2010 Geplaatst 12 oktober, 2010 Waar is trouwens die onderste knop voor? (middenconsole rechts-onder)
SirSpamalot Geplaatst 12 oktober, 2010 Auteur Geplaatst 12 oktober, 2010 Taxischakelaar volgens mij. Heeft de gelijke funktie maar niet de vreselijke Text erop. Ook niet "zo" verkrijgbaar....
leonie-k87 Geplaatst 12 oktober, 2010 Geplaatst 12 oktober, 2010 Zooooo........ In vorige December heb ik een geheele zwarte interieur set gekocht, en in uuren voortdurende werk afgeslepen . Foto's Het is niet iedereen´s smaak, maar ik vind het mooi. Bovendien past het beter bij de Speedo dan het originele Net-Optic decor. Ik moet nog iets met de roosters doen, maar ben nog niet zeker wat het wordt. Gave Passat! Ik heb nog even een vraagje over je carbonnen delen, uit bovenstaande post. Waren de originele moeilijk te verwijderen? bij mijn Passat zijn ze namelijk heel erg bekrast. Denk dat de vorige eigenaar een hond had.. Ik wil ze dus opknappen of vervangen! Ik hoor graag van je hoe jij dit gedaan hebt!
SirSpamalot Geplaatst 13 oktober, 2010 Auteur Geplaatst 13 oktober, 2010 Zooooo........ In vorige December heb ik een geheele zwarte interieur set gekocht, en in uuren voortdurende werk afgeslepen . Foto's Het is niet iedereen´s smaak, maar ik vind het mooi. Bovendien past het beter bij de Speedo dan het originele Net-Optic decor. Ik moet nog iets met de roosters doen, maar ben nog niet zeker wat het wordt. Gave Passat! Ik heb nog even een vraagje over je carbonnen delen, uit bovenstaande post. Waren de originele moeilijk te verwijderen? bij mijn Passat zijn ze namelijk heel erg bekrast. Denk dat de vorige eigenaar een hond had.. Ik wil ze dus opknappen of vervangen! Ik hoor graag van je hoe jij dit gedaan hebt! Als jij de Net-optic interieur wil bewerken is het geen problem. Jij bruikt Aceton en stalen wol.Darmee kun jij het dekor afborstelen. Onder de dekor vind jij een Aluminium oppervlakte. Voor een gelijkmatige look moet je in een richting schuren. Het Aluminium kan ook hoogglans gepolijst worden. Darvoor moet je met schuurpapier (800/1200/200 Korrel) nawerken en met politoer en wol afsluiten. Natuurlijk moet het decor ervoor gedemonteerd worden. Als jij niet weet hoe, kan ik het graag omschrijven. Als dit teveel werk is, is het vervangen ook een optie. De simple zwarte Decor kost niet veel bij de dealer, of jij kijkt voor een remplacant op ebay Ik heb nog een gehele set te koop.......
leonie-k87 Geplaatst 13 oktober, 2010 Geplaatst 13 oktober, 2010 Bedankt voor je snelle antwoord! Demonteren en vervangen is het snelste denk ik, haha! Hoe heb jij de handgrepen en het paneel voor de bediening van de ramen los gehaald?
SirSpamalot Geplaatst 13 oktober, 2010 Auteur Geplaatst 13 oktober, 2010 Bedankt voor je snelle antwoord!Demonteren en vervangen is het snelste denk ik, haha! Hoe heb jij de handgrepen en het paneel voor de bediening van de ramen los gehaald? Aan de bestuurdersdeur moet je de zwarte halfronde afdekking in een rechte winkel in richting deur paneel trekken. Achter dit moet je het bedienpaneel naar boven trekken. De verblivende grepen moet je eens bekijken. An de ondere zijkant kunt je een gleuf zien. Schroevendraaier erin en als hefboom gebruiken. Als een kier optreed, met een grootere Schroevendraaier naapakken. Foto´s?
leonie-k87 Geplaatst 13 oktober, 2010 Geplaatst 13 oktober, 2010 Foto's zijn altijd handig! Het verhaal is me namelijk nog niet helemaal duidelijk, haha!
3V Geplaatst 14 oktober, 2010 Geplaatst 14 oktober, 2010 Ik weet niet hoe je duits is maar misschien heb je hier iets aan? http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/ ... pappen.htm
leonie-k87 Geplaatst 14 oktober, 2010 Geplaatst 14 oktober, 2010 Hoe mijn Duits is, haha belabberd! Maar ik zal wel eens even kijken of ik er wijs uit kom! *edit; dit is duits voor beginners denk ik, haha dus ik kan er wat mee De foto's maken al een hele hoop duidelijk. Thnx!
SirSpamalot Geplaatst 18 oktober, 2010 Auteur Geplaatst 18 oktober, 2010 Bedankt Antonio. Ik heb hier nog oude Foto´s voor de andere deuren:
SirSpamalot Geplaatst 27 november, 2010 Auteur Geplaatst 27 november, 2010 Gisteren gekocht, word op Maandag gemonteerd: 120 € + ~100€ werkloon (incl. Olie & Filterwissel)
SirSpamalot Geplaatst 6 maart, 2011 Auteur Geplaatst 6 maart, 2011 Hoi. Omdat de Passi van roest geplaagd is, had ik een achterklep van een BG gekocht. Omdat de klep "leeg" was en het mij teveel werk was had ik geprobeerd te klep te verkoopen. Omdat niemand ze wilde hebben, heb ik ze in de schroot gegooid Als vervanging van de huidige klep heb ik een andere 3B klep gekocht (bevalt mij ook beter). Achterruit gedemonteerd en het VW Logo gecleaned (tin) De kleefstof set heb ik in de kelder liggen Bereid voor spuiten: Omdat in het vorige jaar de greep van mijn achterklep stuk was (destijds gerepareerd), dacht ik dat een nieuwe niet van nadeel zou zijn (vanege de spuit termijn) Nu had ik ook nog wrevel met mijn Kenteken verlichting (flikkeren/uit) Hierom heb ik gewinkeld....... BMW parts: Kenteken lamp: 2x 63 26 7 193 293 Stekker: 2x 61 13 6 925 634 Draad: 4x 61 13 0 005 197 VW parts: Stekker: 1x 535 972 712 Draad: 1x 000 979 132 Met de Dremel de haak en de geheele nokken verwijderd Hoeken bewerkt/geadapteerd Jij kunt de onderscheid zien Gat gemaakt vor de voedings draaden OEM: Bewerkt: Verbonden draad De soldeerde plekken zijn met een krimp hoes geisoleerd ( nog niet afgewerkt. geen Heat-gun momenteel) De draaden (voeding) zijn x-gesoldeerd omdat + en- contact (Pin 1 en 2)van BMW en VW gewisseld zijn. Voor het vastmaken van de Lampen in de greep, moeten nog gaten geboord worden. Omdat een sleuv is genereerd van het sleepen , heb ik de sleuv met hars aangevuld, Dit was noodig omdat niet genog "vlees" existent is Ik word pics posten ald de achterklep kompleet klaar is THX for looking
SirSpamalot Geplaatst 1 mei, 2011 Auteur Geplaatst 1 mei, 2011 Ey Jongens.... Het dak en de achterklep zijn nu gespoten. De achterklep is nog niet gemonteerd, maar daklijsten en dakrails wel. Fotos met de werkende LED verlichting worden achteraf ingedient. Now we come to something complete different: Twee weken geleden via e-bay gekocht: Zijn van en Bora
vwsp220remon Geplaatst 1 mei, 2011 Geplaatst 1 mei, 2011 mooi setje stoelen heb je mbt Kenteken verlichting , deze passen volgens mij ook
Aanbevolen berichten