Ga naar inhoud
  • 0

zomerbanden


harrie1608

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Winterbanden? hu, gisteren er pas opgelegd. Volgende week naar Oostenrijk, en het sneeuwt daar nogsteeds lekker, dus heb ze daar wel nodig.

Dus zomerbanden over een week of 3 er weer terug op. Ik hou nie zo van de winterbanden (15 inch) zwabert nogal meer dan mijn standaard 16 inch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In beginsel monteer ik wintersloffen van nov t/m apr, zomerbanden van mei t/m okt (6/6 maanden).

 

Echter, als november erg warm is, dan stel ik het wisselen zomer- naar winterbanden uit totdat het kouder wordt.

Mijn winterbanden blijven wel altijd tot eind april gemonteerd (idem als Nitro68), ongeacht het voorjaarsweer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zit eraan te denken om dit weekend de RS6-en er weer onder te leggen. Ik vind ze zo mooi, en het jeukt enorm! Eerst even langs een bandenbedrijf want ik had van de zomer wat last van trillen in het stuur bij bepaalde snelheden wat ik met de RS4 winterbanden niet heb.

 

Dilemma's... zou het echt nog zo hard kunnen gaan vriezen dat ze weer gaan strooien?

 

Ik zit er ook aan te denken om mijn 17" RS4 velgen die er nu op liggen in de verkoop te doen, ben wat dat betreft weer een beetje toe aan wat nieuws :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ben net mijn auto wezen poetsen, en als laatste dacht ik even mijn wintervelgen te verwijderen.................NOT

Velgen zitten aangekoekt-geroest, dus met geen mogelijkheid los te krijgen. Wie heeft er misschien tips.

Tijd voor de moker en kruipolie.......

 

Ik dacht vandaag even snel de zomer velgen eronder te zetten maar ook bij mij zit de boel muurvast. Ik heb WD40 al geprobeert maar dat helpt niet. Morgen bij daglicht nog maar eens proberen. Heeft en van jullie misschien een gouden tip voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden