Ga naar inhoud

Erik Veer

Members+
  • Aantal items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Erik Veer

Profile Information

  • Plaats
    Assendelft
  • Naam
    Erik Veer

Overige

  • Auto
    B8 variant GTE

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Erik Veer's Achievements

2

Community reputatie

  1. Met veel interesse het topic van@eelcoo gelezen omdat ik met hetzelfde euvel zit. Maar dan een klein beetje anders. In eerste instantie gaf de VAG een foutcode dat de pomp stuk was. Dus die heb ik laten vervangen. Echter werd daarna de kachel in electric mode nog steeds niet warm. Na verder speurwerk van de garage, en uitlezen van de HV kachel zelf, hebben ze daar een interne storing uitgelezen (zie foto). Het is geen VW garage dus dit uitlezen deden ze op afstand (via het opleidingsinstituut oid). Zelf twijfel ik of de heater stuk is. Immers wordt deze volgens de diagnose wel 33 graden. Ook de meting van stroom (ampere) door de garage gaf aan dat de heater initieel wel aangaat maar op een gegeven moment weer afslaat. Omdat zowel de inlaat als de uitlaat op 33 graden staat heb ik het vermoeden dat het opgewarmde water niet circuleert. Of in ieder geval niet langs de interieurwisselaar gaat om zijn warmte af te geven. Ik weet niet wat de temperatuur in het regelapparaat (22 graden) inhoud. Zouden jullie eerst de kleppen/ventielen vervangen? Sent from my SM-G990B using Tapatalk
  2. Met veel interesse dit topic gelezen omdat ik met hetzelfde euvel zit. Maar dan een klein beetje anders. In eerste instantie gaf de VAG een foutcode dat de pomp stuk was. Dus die heb ik laten vervangen. Echter werd daarna de kachel in electric mode nog steeds niet warm. Na verder speurwerk van de garage, en uitlezen van de HV kachel zelf, hebben ze daar een interne storing uitgelezen (zie foto). Het is geen VW garage dus dit uitlezen deden ze op afstand (via het opleidingsinstituut oid). Zelf twijfel ik of de heater stuk is. Immers wordt deze volgens de diagnose wel 33 graden. Ook de meting van stroom (ampere) door de garage gaf aan dat de heater initieel wel aangaat maar op een gegeven moment weer afslaat. Omdat zowel de inlaat als de uitlaat op 33 graden staat heb ik het vermoeden dat het opgewarmde water niet circuleert. Of in ieder geval niet langs de interieurwisselaar gaat om zijn warmte af te geven. Ik weet niet wat de temperatuur in het regelapparaat (22 graden) inhoud. Zouden jullie eerst de kleppen/ventielen vervangen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden