Ga naar inhoud

Algra Apeldoorn

Members
  • Aantal items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Algra Apeldoorn

  • Verjaardag mei 9

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Apeldoorn
  • Naam
    DVM

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Algra Apeldoorn's Achievements

0

Community reputatie

  1. Als de EGR dichtzit bij regeneratie, kan dus softwarematig dichtzitten dus geen problemen opleveren?
  2. Gevonden op VAG techniek: Bij Commonrail motoren (bouwjaar vanaf 2009), zorgt de EGR-klep mede voor het goed kunnen regenereren van het DPF (roetfilter). Wanneer de EGR-klep buiten werking wordt gesteld, kan het zijn dat het DPF vaker en langer gaat regenereren. dit zou voor mij wel een rol kunnen gaan spelen. Ik heb een DPF
  3. De monteur zei dat het mogelijk een magneetklepje zou kunnen zijn, maar dat zou geen relatie mogen hebben met het vermogen dat de motor levert. Mijn indruk is dus dat het geleverde vermogen weldegelijk invloed heeft. Ik zal eens vragen of ze dit kunnen willen doen. Ik heb zelf geen VAG- COM.
  4. In mei 2019 voor het vierde jaar met de caravan op stap met mijn B6 1,6TDI. Na 300 km gaat het gloeispiraaltje branden en gaat de motor in de noodloop. Snelheid gaat naar 70 km per uur en vrachtwagens gaan mij geïrriteerd inhalen. Na stoppen op een parkeerplaats, motor uit en weer starten, prima, noodloop opgeheven. Maar na weer 5 km zelfde verhaal. Uit laten lezen, en blijkt een storing bij de egr klep (die twee jaar geleden voor 400 euro is vervangen). Oorzaak is niet duidelijk. Maar na nu twee maanden zonder caravan gereden te hebben geen storing meer gehad. voor ik weer de caravan meeneem, wil ik toch graag weten wat het probleem is. Wie heeft advies??? groet D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden