Ga naar inhoud

Nascars

Members
  • Aantal items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Nascars

Profile Information

  • Plaats
    Baarle nassau
  • Naam
    Philip

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Nascars's Achievements

0

Community reputatie

  1. Dat is inderdaad waar we ook aan dachten, die is vervangen en nog steeds hetzelfde probleem.
  2. @martijn v o wat deed de auto dan precies?
  3. @martijn v o ja dat klopt, de EGR en roetfilter zijn bij een erkend tuning bedrijf gedaan. Waar baseert u het inleren van de druksensor op? Bij het uitschakelen van de roetfilter en EGR word de hele map in de ecu van dr auto verwijderen. De auto weet niet meer dat ie een roetfilter heeft, even makkelijk gezegd.
  4. Heren, ik zit met me handen in het haar, ALLER eerst excuses dat ik met een Vw touran op een Passat forum kom. Daarnaast weet ik me echt geen raad mee me bij het volgende. mijn auto begon allereerst vermogen te verliezen voor 2/3 seconden als er een klik uit het kastje links voor kwam, na de 2e klik had de wagen weer vermogen, dat heeft zich een dag of 3 voor gedaan. Nadat ik met pech ben komen te staan en de ANWB heb gebeld, kwam er tijdens het uitlezen deze foutmelding naar voren: drukverschil sensor roetfilter. ik heb de roetfilter en EGR uit laten schakelen waarnaar te garage mijn had geadviseerd de roetfilter leeg te laten halen. Op naar de garage waar de monteur de roetfilter OP de auto heeft open gesneden, uitgeklopt en weer dicht gelast. Vanaf dat moment start de auto moeilijk en meteen de bekende klik en slaat hij na 5sec af. Brandstof pomp slaat aan, brandstof filter is goed, uitlaat is niet verstopt. Wat kan het toch zijn??? Help me hier aub vanaf computer is btw een Siemens. volkswagen touran 2.0 TDI 2007 125kw dsg6 met vriendelijke groet, philip
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden