Ga naar inhoud

JeroenvB

Members
  • Aantal items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over JeroenvB

  • Verjaardag 31-12-1981

Profile Information

  • Geslacht
    Not Telling
  • Plaats
    Den Dolder
  • Naam
    Jeroen

JeroenvB's Achievements

2

Community reputatie

  1. En het opnieuw inleren van het gasklephuis kan alleen met VAG-COM?
  2. Homokineten + ashoezen inmiddels vervangen, dank voor de hulp! Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  3. Dank martijn! Ben een leek wbt foutcodes van VAG-COM, maar denk dat ik het een beetje begin te begrijpen: De term 'intermittent' geeft aan dat de foutcode soms verschijnt en soms niet? Dus: -P1602 Ik heb ooit m'n accu afgekoppeld voor het inbouwen van een versterker, dat kan ervoor hebben gezorgd dat de computer deze code aangeeft? -Omdat de thermostaat niet goed werkt heeft de kvs-sensor (G62) een foute waarde gelezen (tijdens stationair draaien ongeveer 60 graden, na uitschakelen van het contact en weer starten 90 graden) -P1559 het gasklephuis heeft door het afkoppelen van de accu verkeerde instellingen geladen (?) -P1508 verstopt luchtfilter? Begrijp alleen niet waarom daar ook 'intermittent' bij staat vermeld? Of deze theorie ook daadwerkelijk klopt weet ik niet...? Ik hoop dat ik mijn 'bevindingen' zo een beetje duidelijk heb uitgelegd, merk namelijk dat het tijd is om m'n mandje op te gaan zoeken. Nogmaals dank voorde reacties! Gr Jeroen Foutcodes: >>18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 35-10 - Voltage too Low-Intermittent 17916 - Idle Control Sys >>P1508 - 35-10 - Upper Regulation Limit Reached - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) >>P0116 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 17967 - Throttle Body (J338) >>P1559 - 35-10 - Fault in basic settings- Intermittent 17967 - Throttle Body (J338) >>P1559 - 35-10 - Fault in basic settings-Intermittent
  4. Mijn excuses voor de late reactie. Ongezond druk geweest met wisseling van werk en een aanstaande verhuizing. Maar goed, even resumerend: de thermostaat is dus hoogstwaarschijnlijk niet helemaal fris meer. Ik ga eind volgende week de auto een beurt geven, vervang dan gelijk de thermostaat. Er waren een aantal foutmeldingen, heb met m'n duffe kop alleen niets genoteerd. Maar dacht dat martijn dit in een tekstbestandje had geplakt. Martijn, heb je een pm gestuurd
  5. Dank! Heb martijn een pm gestuurd Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  6. Okee. Iemand die voor mij eventuele foutcodes zou kunnen en willen uitlezen? Zoals gezegd liefst omg Zeist/Amersfoort? Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  7. Nee, dat gaat zonder problemen. Gister heb ik de auto stationair laten lopen, naald steeg tot vlak voor 90 graden. Toen ik de motor afzette en daarna weer startte had ie er wel wat moeite mee. Net alsof de motor bijna verzopen was. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  8. Hoi, Ik ben in het bezit van een Passat 1.8 5v bj 1998. Verbuik op de snelweg is ongeveer 1 op 9 en tijdens het rijden blijft de naald van de temperatuurmeter eigenlijk altijd hangen op 2 streepjes voor de 90 graden. Dus nu wil ik de thermostaat gaan vervangen, maar is het wel handig om te weten of dat ook daadwerkelijk het probleem is. Om een lang verhaal kort te maken: is er iemand die met VAG-COM mijn Passat kan uitlezen? Liefst omgeving Zeist/Amersfoort. Of Amsterdam aangezien ik daar vanaf as maandag aan het werk ben. Groet, Jeroen Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  9. Zag dat Autodoc voldoende sets op voorraad heeft, inderdaad vanaf €20/25. Dacht dat het misschien een dure grap zou gaan worden, maar dat valt me allerzins mee.
  10. Heb de auto nu iets langer dan 3 maanden en wil er toch nog wel 1,5jr mee door tuffen.
  11. Vanochtend op weg naar werk geprobeerd en geluisterd, als ik scherp naar rechts stuur lijkt het net alsof er een bobbel in m'n band zit. Draai ik het stuur weer recht verdwijnt het geluid. Ik neem aan dat een nieuwe aandrijfas excl homokineet (en ashoezen) wordt geleverd?
  12. Ik kwam gister tot de ontdekking dat beide ashoezen van mijn Passat gescheurd zijn. Heb m'n vaste garage gebeld en die vertelde dat het vervangen €125 per kant gaat kosten. Maar hoe weet ik of niet ook de homokineten aan vervanging toe.zijn? Is het in dat geval niet verstandiger om de complete aandrijfas te vervangen? Ivm arbeidsloon etc?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden