Dank martijn!
Ben een leek wbt foutcodes van VAG-COM, maar denk dat ik het een beetje begin te begrijpen:
De term 'intermittent' geeft aan dat de foutcode soms verschijnt en soms niet?
Dus:
-P1602 Ik heb ooit m'n accu afgekoppeld voor het inbouwen van een versterker, dat kan ervoor hebben gezorgd dat de computer deze code aangeeft?
-Omdat de thermostaat niet goed werkt heeft de kvs-sensor (G62) een foute waarde gelezen (tijdens stationair draaien ongeveer 60 graden, na uitschakelen van het contact en weer starten 90 graden)
-P1559 het gasklephuis heeft door het afkoppelen van de accu verkeerde instellingen geladen (?)
-P1508 verstopt luchtfilter? Begrijp alleen niet waarom daar ook 'intermittent' bij staat vermeld?
Of deze theorie ook daadwerkelijk klopt weet ik niet...?
Ik hoop dat ik mijn 'bevindingen' zo een beetje duidelijk heb uitgelegd, merk namelijk dat het tijd is om m'n mandje op te gaan zoeken.
Nogmaals dank voorde reacties!
Gr Jeroen
Foutcodes:
>>18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 35-10 - Voltage too Low-Intermittent 17916 - Idle Control Sys
>>P1508 - 35-10 - Upper Regulation Limit Reached - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
>>P0116 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 17967 - Throttle Body (J338)
>>P1559 - 35-10 - Fault in basic settings- Intermittent 17967 - Throttle Body (J338)
>>P1559 - 35-10 - Fault in basic settings-Intermittent