Ga naar inhoud

cafe_delmar

Members
  • Aantal items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over cafe_delmar

Profile Information

  • Plaats
    Meppel
  • Naam
    Wouter

Recente bezoekers van dit profiel

324 profielweergaven

cafe_delmar's Achievements

3

Community reputatie

1

Community Answers

  1. Thx, Matthijs dit was inderdaad de oplossing!
  2. Top bedankt! ik ga hem na kijken, heb je hier zelf ook ervaring mee ? Gr Wouter
  3. Tis schandalig dat ik hier nog niet eerder op gereageerd heb... ( heb er zelf ook een grote hekel aan.. wel vermelden en geen oplossing ) Maar ik heb dit probleem kunnen oplossen middels de LMM te vervangen!
  4. Hi!, Sinds een dag of 2 heb ik te maken met een slecht stationair lopende AWT Motor , Eerder het vermoeden gehad dat dit te maken had met de bobine(s) of bougie(s), Deze zijn vervangen en daarna liep de auto weer perfect, echter.... Zojuist de auto uitgelezen en kwam deze melding tegen: 17705: Connection Charger-trottle valve Pressure drop Na het meten op een aantal blocks liepen de misfires toren hoog op bij alle cilinders Is iemand hier bekend mee ?, na het e.e.a. gezocht te hebben zou dit te maken hebben met een "lek" in een van de slangen, Zodra ik de melding reset, functioneert de motor weer even naar behoren, Hier mee zou ik een lek kunnen uitsluiten ? Mocht iemand hier een idee over hebben dan hoor ik het heeeel graag Gr Wouter
  5. @@Fai dank inderdaad, work in progress
  6. @@Vdub, tussen welke waarde zou deze moeten zitten ?, op dit moment als je de auto start met een koude motor, loopt deze uiteraard stationair iets hoger in toren dan normaal, echter hoor je de turbo ook mee gaan hierin, Zou dat ook een aanleiding kunnen zijn ivm het niet kunnen meten van binnen komende lucht ?
  7. Iemand eventueel suggesties?, of staat deze onder de verkeerde kop? Hoor het graag!
  8. Hallo, Na heel wat stukken gelezen te hebben, heb ik zojuist mij aangemeld op dit forum , Sinds 2 maanden ben ik in het bezig van een mooi Passat 2002, 1.8t 20v ( AWT )met 144dkm op de klok, Vanaf de aankoop was er een "klein"probleempje, de motor gaf niet je het juiste vermogen maar reed verder prima, hmmm Projectje ? Het leek mij een leuke uitdaging, eerst maar eens de auto aan de computer, hier stonden geen foutmeldingen of dergelijke in aanwezig, 1 week verder, Yes! een foutmelding, foutcode 17536 p1128, veel gelezen over de eventuele lekker in de lucht circuits voor zover mogelijk was alles na gekeken, en niets geks kunnen vinden, Na de melding m.b.t de fuel trims eens verder aan het zoeken gegaan, hierbij kwam ook meedere malen de aantal "misfires" van de motor naar boven, Dit klopt ook en vooral met een koude motor hij deze bij de eerste paar meter behoorlijk in, en verstikt deze zich zelf, gas los en 2tellen wachten en gaan, op het moment wanneer de turbo druk zou moeten zetten wil dit ook nog wel eens voorkomen des ondanks de snelheid die gereden worden, (stad/snelweg) een poos zitten twijfelen aan de N75 klep, maar ik begin naar het lezen ook steeds meer mn twijfels te krijgen aan de LMM Met deze meldingen en problemen gaat de auto over in de noodloop, Na het verwijderen van de meldingen moeten de fueltrims zich zelf weer "stabiliseren" zodra voor de motor de gemiddelde waarde bekend is ken je de auto niet meer weer, Zodra je dan met de auto een keer doorhaalt gaat de auto er met jou vandoor , opbouw in toeren en vermogen is dan vol aanwezig, Maar helaas na een (ong.) 2 tal dagen doet zich het probleem weer opnieuw voor, p.s. de auto is niet gechipt o.d. Ik heb een aantal log gemaakt zouden jullie hier eens naar kunnen kijken ? Mocht je tips of advies hebben dan hoor ik het heel graag!, Alvast bedankt, ik zou met alles richting een oplossing zeer geholpen zijn! Log-FUEL-Code.txt Log-FUEL-Code.xlsx Log-misfire.txt Log-misfire.xlsx
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden