Elke auto heeft zo zijn dingetjes, daar ben ik niet bang voor. Als er echter structureel iets mis is met een bepaalde versie, dan ben ik daar graag van op de hoogte! Iemand met specifiek verstand van de passat 3c vinden is al lastig genoeg.... Desalniettemin waardeer ik alle reacties enorm en probeer ik te filteren wat belangrijk is en wat minder.... Feit blijft dat je met allerlei gedachtes alle kanten op kan gaan; onderhoudshistorie bekend, veel is al vervangen, vind je dit dan een probleem auto of denk je juist, alles is al vervangen en daarom kunnen we er weer jaren tegenaan? Onderhoudshistorie bekend, weinig tot geen problemen/vervangende onderdelen. Is dit dan een goede auto omdat hij geen problemen heeft gekend of komt alles juist nu nog en beland je alsnog in de bodemloze put? Je kan beide kanten op denken en beiden zijn niet zeker, althans met bovag vanaf 6maanden...
De auto van afgelopen donderdag is inmiddels verkocht aan een ander, ze kwamen vanuit middelburg naar borculo(oost gelderland) en hebben de auto zonder garantie en afleverbeurt gelijk meegenomen.... Zo kan het dus oook!
Het gaat er mij uiteindelijk niet direct om wat er allemaal kapot zou kunnen gaan, maar de vraag blijft nog steeds;
Zouden jullie kiezen (als je degelijkheid voorop stelt en de auto koopt met +/- 150 tot 180k en wil doorrijden tot 300k) voor een 2.0tdi of een 1.9tdi?
Andere optie is wachten tot de cr auto's, vanaf half 2008???