Ga naar inhoud

raymonnetje

Members
  • Aantal items

    62
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over raymonnetje

Profile Information

  • Plaats
    achter de computer

raymonnetje's Achievements

0

Community reputatie

  1. 2.0 is dacht ik commonrail? dus dan heb je dacht ik geen last van de pompverstuivers
  2. raymonnetje

    ventilator

    als je vagcom hebt even uitlezen of de temperatuursensor wel goed is. 'sochtends bij een nacht stil te staan moet deze ongeveer de omgevingstemperatuur aangeven.
  3. als die lek is liet ik hem gewoon afsluiten en softwarematig wegschrijven. bijvoorbeeld bij JB
  4. dan zou je misschien moeten kijken of er een adapterset oid bestaat, dat je een h7 fitting om je d2s lamp kunt krijgen. edit: het bestaat! http://www.ebay.com/itm/H7-to-D2S-D2R-A ... 0354512667
  5. je kunt gewoon zo'n pilot set oid erin plaatsen. Ik ga ervan uit dat je dat nu ook hebt... Ik dacht te menen dat een 3b nooit standaard met xenon is uitgevoerd.
  6. raymonnetje

    stoelverwarming CC

    moet je deze niet aanmelden met vagcom en een andere clima unit plaatsen?
  7. raymonnetje

    verbuik 1.8T

    8.3 l op 100kmh doe ik af en toe zelfs met mijn diesel ( ). 8.3 liter is toch netjes? je rijd een 1.8 turbo. dan rijd je 1 op 12, dat is toch een nette waarde voor een benzineauto met dit gewicht?
  8. zit er een modderkuip/motorplaat/milieuplaat onder de auto. Ik was zaterdag met mijn 3bg bezig, ook ik moet af en toe een beetje kvs bijvullen. ik en mijn vader konden nergens het verlies vinden. Ik lag onder de auto en zag allemaal druppels kvs aan de onderkant hangen, wat dus IN mijn plaat lekte waardoor ik anders niks zag. Na enig speurwerk zagen we onderaan het reservoir opgedroogde kvs. Bij mij is het dus zeer waarschijnlijk gewoon de dop die ik even moet gaan vervangen. Misschien een idee voor jou als er milieuplaten onder zitten om deze even los te halen?
  9. of misschien de koolborstels op? koolborstels met spanningsregelaar kosten ongeveer 20 euro gewoon bij een lokale onderdelenboer of via internet. vervangen is een klein klusje, met een paar handige handjes goed zelf te doen
  10. persoonlijk zou ik dan voor de aftermarket gaan met zoveel verschil qua prijs. Wel even opletten of deze hetzelfde laadvermogen ed hebben.
  11. welke thermostaat behoort er eigenlijk in onze passat's? een 87 of 92 c?
  12. ik heb een keer bij een golf 4 tdi gehad, dat het lampje aanging. Daar zaten enkele zekeringen bovenop de accu, zo ook de zekering van de ABS, nu bleek gewoon dat die stekkerr waar de zekering inkomt een beetje geoxideerd was. Beetje gepeuterd beetje geschuurd en het werkte weer =D. Als je dat eerst probeert, kost je alleen een paar minuten.
  13. Ik heb met dit weer dat mijn motor ook net geen 90 wordt, of moeilijk 90 blijft. dit heeft naar mijn weten puur te maken met de warmteontwikkeling van de TDI, deze produceert eigenlijk te weinig warmte. Je hebt je egr ook afgesloten zeker? De egr zorgt als deze open is voor een verkoeling van de uitlaatgas dmv onvolledige verbranding, maar deze zorgt ook ervoor dat je warme uitlaatgas weer in je motor komt om op te warmen. Zelf is mijn egr dicht, en ik doe nu een test met de onderste roosters (onder de grille zeg maar) dicht te maken.
  14. hallo, Hoe kan ik het onderste rooster van de bumper eruit halen? nav de 7e post van http://www.tdiclub.nl/ftopic51555-0-asc-30.html wou ik proberen of het echt scheelt om die roosters dicht te maken, met het op temperatuur komen van de auto. De auto duurt echt lang met het op temperatuur komen. dit mede doordat de EGR met een plaatje is dichtgemaakt. De thermostaat is zeker weten goed, deze is pas geleden vervangen.
  15. wat voor auto heb je? een auto met een 2massa vliegwiel? Kan zijn dat die in noodloop gaat omdat je 2massa vliegwiel op is? Heb bij een kameraad in een bmw 320d gezeten waarvan achteraf het 2massa vliegwiel opwas. De auto trok tot de topsnelheid, en dan geen vermogen weer. zakte tot onder de 160 en dan weer powerrrr.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden