Ga naar inhoud

Mous

Members
  • Aantal items

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Mous

Profile Information

  • Plaats
    Amsterdam

Mous's Achievements

0

Community reputatie

  1. bleek te zijn de koppelomvormer. 1000 euro kosten voor reviseren plus uit en in bouw. is dat veel gevraag? kan ik dan later geen andere problemen tegenkomen?
  2. Sorry dat begreep ik niet? Wat bedoel je?
  3. Geen schade, en ik denk ook geen lekkage, want als er geen of weinig olie in zat dan zou ik niet eens kunnen schakelen.
  4. Hallo allemaal. Ik heb een probleem met mijn Passat van 2000 1.9 TDI 85 KW ATJ motor. Heeft altijd goed gereden, op een gegeven moment was er iets mis met automaatbak, ik geef gas maar auto blijf stil staan, als ik hem op ze R zet dan gaat ie een stukje achteruit, dan op D dan gaat ie heel traag vooruit met heel veel gas, dan duurt het wel een minuut voor ik op 60 km kom, na 2 minuten op 80/90 km en niet harder, met nog steeds heel veel gas. Wie kan me helpen met dit probleem, is het oorzaak automaatbak is stuk of vliegwiel of iets anders? Alvast bedankt.
  5. Hallo allemaal. Welk olie is het meest geschikt voor een VP motor met 250.000 km? In boekjes staat er 5w40 505.00, maar is dat hetzelfde als 505.01? Kan ik ook 5w40 506.01 gebruiken? Alvast bedankt.
  6. Deze blokken kunnen inderdaad heel lang mee. Bij 3 ton is de motor net ingelopen naar mijn idee.
  7. Is het een dure klus? Dus is het moeite waard of anders verkopen?
  8. Auto heeft 320.000 km gelopen. Als de auto start dan rookt het ietsje meer dan normaal blauw wit achting rook, dan rijdt het voor de rest prima zoals het hoort te zijn, als motor goed warm is rookt het niet meer anders alleen zwart rook bij plankgas.
  9. Hoe kan ik weten dat verstuivers het zijn, aan welk tekenen? Maar heeft toch niks mee te maken met starten? Brandstofpomp is een dure grap maar ik denk niet dat het is, want deze probleem heb ik al een paar maanden, of kan het nog steeds dieselpomp zijn? Welk tekenen zijn er als het de dieselpomp is die niet goed meer is?
  10. hij slaat niet aan. blijft alleen draaien maar pakt hem niet. na ongeveer 2 of 3 keer 5 of 6 seconden proberen pas slaat ie aan.
  11. zijn al vervangen, probleem dus nog niet opgelost.
  12. Hallo allemaal. Ik ben nieuw op deze forum, en zou graag geholpen willen worden. Het gaat dus om bovenstaande passaat die niet altijd start. Als motor warm is dan start het gewoon normaal altijd, maar als motor koud is geworden dan moet ik steeds proberen tot het weer start. Bij mooi weer lukt het meestal wel na 1 dag te starten, maar niet na 2 dagen, maar als het koud weer is dan lukt het nog na een paar uur wel maar na 1 dag dan niet meer, dus heeft het alleen te maken met hoe koud motor is. Verder is startmotor al vervangen en is het goed en motor loopt daarna gewoon goed. Ik hoop dat er iemand hier is die verstand van heeft en mij kan vertellen wat het oorzaak precies is. Alvast bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden