Ga naar inhoud

Robert K

Members
  • Aantal items

    47
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Robert K

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Zwolle
  • Naam
    Robert Kok

Overige

  • Vagcom
    Ja

Robert K's Achievements

0

Community reputatie

  1. Top... geweldig bedankt, weer alle vertrouwen in de Passat!!
  2. Vanochtend de losse pomp vervangen in de pompkamer, (45 min. zonder stress). Hij zoemt keurig bij het contact aanzetten. Nu hopen dat die misère voorbij is. De tandempomp kan ik niet controleren, dus voorlopig goed de pijlstok in de gaten houden waarschijnlijk? Vagcom geeft nu ook een ietwat aangepaste waarde op de verstuivers bij warme motor, Matthijs Ik weet niet of dit een goede prestatie is trouwens. Injection Quantity; Cyl1/ -0.45 ,was eerst - 0.38 Mg/str. Cyl2/ 0.07, was eerst 0.00 Mg/str. Cyl3/ -0,26, was eerst - 0.28 Mg/str. Cyl4/ 0,56, was eerst 0.68 Mg/str. Ik ga de gloei bougies ook maar preventief verversen, zullen wel op hun donder gehad hebben die keren dat ik moest ''droogstarten''??
  3. Pomp is inderdaad helemaal dood, ik ook bijna, toen ik de prijs van 420 euro hoorde bij de dealer. Gelukkig begreep ik dat er ook de losse Pierburg pompjes worden geleverd ( Artikelnummer 7.28303.60.0) voor in die pompunit.Dealer wist daar trouwens niets over? Morgen komt hij binnen. Verstuiverwaardes zullen hier los van staan neem ik aan?
  4. Auto staat nu horizontaal geparkeerd s'nachts voor de deur Matthijs, so far so good.....
  5. Gentleman, vanmiddag met VCDS de verstuivers uitgelezen, en waarschijnlijk hier al een eerste probleem? Injection Quantity; Cyl1/ - 0.38 Mg/str. Cyl2/ 0.00 Mg/str. Cyl3/ - 0.28 Mg/str. Cyl4/ 0.68 Mg/str. Ook heb ik het idee, dat er helemaal geen enkel gezoem van de pomp uit de tank te horen is. Het is een Variant, dus alles is lekker open achterin! Een tiental keer het contact aan en uit gedaan, maar verder dan twee zachte tikjes, hoor ik helemaal niets. Een pomp die loopt zou toch hoorbaar moeten zijn? Nu ik er over nadenk, ik heb nog nooit (in juni gekocht) gezoem gehoord achterin. Kan ik wellicht een slang van het brandstoffilter afhalen, om dit met contact aan, te checken? zo ja, welke slang? Morgen gelukkig mooi weer, ik kan niet wachten!!
  6. Ga ik direct doen, allemaal enorm bedankt tot zo ver.
  7. Deze DTC's kwamen net voor de vakantie naar boven; 01-Engine--Status: Malfuntion 0010 08-Auto HVAC--Status: Malfunction 0010 19-CAN Gatteway--Status: Malfunction 0010 37-Navigation--Status: Malfunction 0010 42-Door Elect.Driver--Status:Malfuntion 0010 46-Central.Conv.--Status:Malfunction 0010 52-Door Elect.Pass--Status:Malfunction 56-Radio--status:Malfunction 0010 69-Trailer--status:not registered 0001
  8. Ga ik dat checken, de motor moet ik daarvoor laten lopen? sorry, maar ik ben nog niet zo thuis met de VagCom,
  9. Gelezen dat er veel problemen zijn geweest, misschien een verstuiver die af en toe geen zin heeft?
  10. Over een verstuiverprobleem met dit type P
  11. Maw, de kont staat hoger dan de neus.
  12. Duidelijk, hij staat (iets) schuin naar voren,
  13. Met de caravan wel lekker power gehad, ook de heuvels in. Starten zonder gas te geven zou dan helemaal ''eitje'' moeten zijn toch? Hij gaf wel flinke zwarte pluimen als ik om wat extra vermogen vroeg ( rond de 2800-3000 rpm)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden