Ga naar inhoud

RareSnuiter

Members
  • Aantal items

    25
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over RareSnuiter

  • Verjaardag 06-02-1980

Profile Information

  • Plaats
    Woubrugge

RareSnuiter's Achievements

0

Community reputatie

  1. Door welke bedrijf en voor hoeveel? Daarnaast, kan de 4motion bak die Audi G2 met 300 pk en 270 NM wel aan? Standaard heeft de 2.8 V6 4Motion last om van zijn plek af te komen, verbeterd dit nu veel met zoveel meer vermogen of is de automaat de bottleneck? Excuus, lang leven google en antieke threads...
  2. Zover ik weet is die niet vervangen. Echter heb ik nu 3000 km verder heb ik daar geen olielekkage meer.
  3. Bedankt! Ik ben het nu aan het lezen, blij ook de Engelse term nu te weten Ik ben net trouwens op en neer op wintersport geweest met de Passat en dat heeft hem erg goed gedaan! Rijdt een stuk beter nu, ga even kijken of ik die kit kan scoren en vervangen.
  4. Ik was nog in afwachting van jou Ik heb er overigens vrij weinig verstand van en heb nog nooit zo'n kabel aangesloten. Ik moet mijn carterontluchtings slangen nog bestellen, hoop dat er nog iemand je kan voorzien van info.
  5. Deze buis toch? Dan rechtsbovenin links (voorzien van grijs tape) van het koelvloeistofreservoir en verder loopt de buis naar links over het blok. Close up: Deze buis zit onder de olie en is volgens mij al vaker provisorisch gerepareerd. Dus nu maar goed doen. Waar loopt die kleine buis?
  6. Ik ben benieuwd! Deze zijn makkelijk zelf te vervangen toch?
  7. Ook wel carterontluchting genoemd en die informatie heb ik nog niet voor je. Ik ga zondag even onder motorkap duiken en kijken of ik wat kan identificeren Maar wellicht dat er iemand hier nog wat zinnigs over kan zeggen.
  8. De meeste pompen slaan snel af daarom hou ik het vulpistool altijd bijna ondersteboven. Ik rij nu 450-500 km op een tank maar ik vind meer fijner Als ik met weinig inspanning 100 km verder kan vind ik dat het waard Top is trouwens 540 km (bijna alleen maar snelweg) op een tank, maar als ik jou zo hoor kan ik nog wel verder komen door gewoon door te rijden. Als ik nog ruim 10L over heb dan moet ik minstens toch 50 a 60 KM verder komen. @dieseltje Dat palletje heb ik gevonden, ik zie alleen niet hoe je die met het pistool kan indrukken.
  9. Ik moet straks tanken, ga ik eens proberen! Bedankt voor de tip.
  10. Hmm, wat gevonden op een Duits forum: http://www.passatforum.com/forum/viewtopic.php?t=6547 LDe W8 schijnt een tweede tank te hebben. Als ik het goed begrijp is deze gemonteerd onder het reservewiel en daardoor heeft de W8 geen volwaardig reservewiel. Wat ik dus wel heb en dus denk ik dat het niet gaat werken. Zie ondertussen trouwens dat de tank van mijn passat 62L zou moeten zijn. Heb nog nooit meer dan 50L getankt!
  11. Ik kwam er achter dat een W8 een benzinetank heeft van 80L, nu heeft mijn 2.8 V6 een benzinetank van 55L. Je voelt het al aankomen, past een W8 tank in de mijne? En moet dan alleen de boordcomputer geherprogrammeerd worden of komt er meer bij kijken?
  12. Ik volg het hier even Welke buizen heb je precies besteld? (en waar?) Ik heb zelf een 2.8 V6 uit 2001 (AMX).
  13. Ik volg dit topic ook eventjes. Je zou ook naar de carterventilatie kunnen kijken, nokkenassteller zijn bij ook gedaan omdat mijn blok daar ook lekte. Dit heb ik laten doen, nu lekt mijn blok daar niet meer. Carterventilatie ga ik binnenkort naar laten kijken, dit schijnt vaker fout te gaan.
  14. Hij heeft alles vervangen wat betreft distributieriem, multiriem, waterpomp en bij wat sensoren keringen schoongemaakt/vervangen. En nog wat meer, hij heeft het me verteld, maar ik weet het niet precies meer Daarnaast heb ik geen bon en dat is de reden dat ik de naam niet noem, er is mij verzocht om het stil te houden. Nu 3000 km verder heb ik op die punten geen olielekkage meer, er lekt rechtsonder ergens nog wel een beetje olie en dat gaan we hopelijk volgende week bekijken. En ik ga vragen of hij de carterventilatie wil nakijken. Hij had een hele berg met onderdelen liggen die van mij auto af waren gekomen die hij had vervangen. En het koelvloeistofreservoir Dat lekte een klein beetje.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden