Ga naar inhoud

volkswagen105pk

Members
  • Aantal items

    65
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over volkswagen105pk

Profile Information

  • Plaats
    amsterdam

volkswagen105pk's Achievements

0

Community reputatie

  1. Beste VW members, Ik ben iemand die veel kilometers aflegt met zijn passat dat is ook de reden waarom ik een Diesel heb, alleen nu vind ik een diesel veelste duur dus wou k wat na vragen over LPG als iemand hier er ervaring me heeft of verstand. Ik weet wel dat een LPg installatie ingebouwd kan worden, maar hoe gaat dit in zijn werk want een LPG heeft belasting voordeel tegenover de diesel dus als ik nu in mijn passat een Lpg installatie inbouw verandert dan de belasting automatisch of hoe zit het. En wat als ik een Benzine passat neem en daar een lpg installatie inbouw, heb ik dan de belasting voordeel van de benzine motoren en de goedkope gas van lpg? Zou iemand die hier verstand van heeft dit voor mij kunnen uitleggen. Bij voorbaat dank
  2. dus niks met intercooler te maken volgens u?
  3. De monteur zegt dat de intercooler kapot is, weet iemand of dit kan kloppen??
  4. sorry maar wat is een EGR, heb echt niet veel verstand van autos
  5. Maar, als dat het geval zou zijn, waarom heb ik niet eerder dat probleem meegemaakt, want ik reed er na de chiptuning 205 mee, en nu maar 180 :S
  6. Het is een echte garage, ik bedoel hij geeft aan dat het aan de turbo druk ligt, maar dat kan volgens de monteur van alles betekennen daarom morgen alles onderzoeken ;p
  7. Mijn monteur zegt dat het niks te maken heeft met de tuning, want ik reed er veel sneller mee, en hij kon op de computer niks lezen, alleen iets over turbo druk, de auto is niet gechipt bij een bedrijf maar een kennis
  8. Ja, om te kijken welke slangetje niet goed zit
  9. Heb hem laten uitlezen, werden we niks wijzer van, de monteur denkt dat het aan een slangetje ligt die lekt, morgen motor eruit en dan zoeken :S
  10. maar dat is het hem juist, er was niks mis mee, alles ging goed, opeens die noodloop en NA die noodloop kwam dat lampje:P
  11. Oh dank u, voor uw reactie, maar ik heb na het opstarten van de auto weer het zelfde probleem gehad, en toen pas begon de Roetfilter lampje te branden en er stond "emission garage" als het goed is kan ik nog steeds niet 180 rijden :S
  12. hey jongens, Heb een passat 2005 nieuwere model, 1.9 tdi, heb hem maandje geleden gechipt naar 140pk. Hij rijdt goed alles was goed, opeens vandaag fftjes 180 gereden op de snelweg opeens valt de turbo uit, hij wilt gewoon niet meer optrekken op lagere snelheden ook niet, dus ik start auto opnieuw op en alles weer goed, dan weer op 180 valt ie weer uit, er staat Emission garaga nu, en het katalysator lampje brandt, maar dit brandde niet toen ik 180 reed, pas toen ik hem weer aan deed, heeft iemand hier ooit problemen mee gehad?? Ik breng hem morgen langs garage om ff te kijken, ik hoop dat het niks ernstigs is :S
  13. Oh ik was even vergeten te vragen, is een automaat sneller dan handgeshakeld, want ik dacht juist anders om. Je kunt met handmatig zelf bepalen hoe je schakelt en wat meer toeren maken
  14. Juist dit is wat voor antwoord ik zocht, dank u. Ik zie wel dat de algemene tfsi motoren een hogere topsnelheid hebben dan de tdi en trekken sneller op, maar de verbruik is dan wel veel hoger, volgens mij voor iemand die van snel houdt is een benzine beter maar iemand die veel rijdt moet zeker een tdi nemen, ik denk dat ik binnekort een benzine ga aanschaffen, dank u voor uw replies
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden