Ga naar inhoud

Boukedevoldere

Members
  • Aantal items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Boukedevoldere

Profile Information

  • Plaats
    wijdewormer

Boukedevoldere's Achievements

0

Community reputatie

  1. (Ik zie nu dat je Arjen heet excuses) moet er veel worden weggesloopt voordat ik een spoorstang kan vervangen? Dan nog een vraag over heet stoken: de spoostang heeft binnen in ook weer een kogelgewrichtje of iets dergelijks, zit daar geen kunsstog in dat kan smelten? of kan ik de spoorstang gewoon heet stoken?
  2. Hoi Arie, het probleem zit bij het draadeind van de stuurkogel, dat deel dat in de spoorstang zit gedraaid. Het loshalen van de kogel ging wel goed. maar nu moet de kogel nog van spoorstang...
  3. Daar was ik al bang voor. Is dat een moeilijke klus? moet dan het hele stuurhuis uitgebouwd worden?
  4. Hallo, Wat ik inschatte als routine klus blijkt toch tegen te vallen: linker stuurkogel zit vast in de spoorstang ik krijg hem er niet uitgeschroeft. Omdat het draadend van de fuseekogel in rubber gegoten is kan ik er denk ik ook niet veel kracht op zetten om hem met geweld los te krijgen. Hij zit denk ik vast geroest. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem oplos. (het is een 3B uit 2000) Ik hoor het graag, Groeten Bouke
  5. Bedankt voor het advies! Ik heb eergisteren gekozen voor een 1.8 zonder turbo uit 2000! ben er erg blij mee! Groeten Bouke
  6. Hoi, Binnenkort ga ik ook een trotse passat eigenaar worden. Het is alleen nog niet duidelijk welke. Keuze: 1.8 turbo variant 1997 260.000 km vandaag mee gereden 1.8 variant 2000 230.000 km ga ik morgen mee rijden Ik heb veel gelezen op het forum over de sludge problemen bij de 1.8t. Vanochtend heb ik een proefrit gemaakt in de 1.8t :Hij was niet vooruit te branden! Ik had van mijn ouders een golf 1.6 (100 pK) geleend en die is veeel pittiger. 60.000 km eerder had de huidige eingenaar olie lampje en signaal bleek versleten krukaslagers. Bij VW is er een revisie uitgevoerd van het onderblok (2500,-) dus wellicht is hij daarna nooit goed geweest, of is het alleen een turbo die aan revisie toe is? De auto is verder heel netjes, blok is wel vettig. Geen sludge op de oliedop of pijlstok. Wat is jullie advies? is het verstandig om deze te laten staan? Hij is relatief goedkoop 2500,- maar als ik uiteindelijk met hele dure reparaties uitkom geef ik nu liever 1000,- meer uit voor een gewone 1.8 (ga daar morgen mee rijden) Ik hoor graag van jullie groeten Bouke
  7. Hallo allemaal, Een dezer dagen wil ik een tweedehands passat variant kopen. Als het aan mij ligt een 1.8t deze heeft 275.000 gelopen, ik wil nu van te voren informeren wat bijvoorbeeld een tweedehands turbo kost. Ik heb op dit forum ergens een link gezien van een bedrijf dat tweedehands en nieuwe onderdelen levert. Heb de site ook bekeken, er handig maar ik kan hem niet meer vinden. Kan iemand mij aan deze website helpen. Groeten Bouke
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden