Ga naar inhoud

Kenny

Members
  • Aantal items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Kenny

Profile Information

  • Plaats
    Nederland

Kenny's Achievements

0

Community reputatie

  1. Hallo allen, Ik heb een VW Passat 3B uit 1997 met 1.6 motor waarbij de startblokkering nu wel erg vaak (bijna wekelijks) de originele sleutels niet meer herkent. In het verleden kwam het incidenteel (1/2x per jaar) voor dat de originele sleutels niet herkend werden. Nu komt het probleem steeds vaker voor en duurt het ook langer voordat de sleutels herkend worden. Normaal haalde ik de sleutel eruit en stak hem erin en kon ik starten. Nu moet ik hem soms letterlijk tientallen keren in en uit het contact halen, voordat de sleutel herkend wordt. Een maand geleden kostte het mij 3 uur om de auto te kunnen starten. Het probleem speelt met beide originele sleutels. Wat is hiervoor de beste oplossing? Alvast dank voor jullie hulp
  2. De volkswagen Passat van ons bj 1997 met zo'n 130 000km op de teller heeft twee keer een kapotte mechanisme gehad. Eerste keer vervangen kostte paar honderd gulden (?)...(is wanhopig op zoek naar de de bon, maar kleine kans) en nou de tweede keer kapot, maar niet laten repareren omdat deze 1 jaar na de reparatie weer kapot ging. Nou las ik dat een voorganger ook een auto uit 1997 had en het vergoed heeft gekregen dus nu ben ik zelf ook aan het overwegen om het te laten repareren, maar is nu m'n vraag: moet het defect aan bepaalde specificaties voldoen? "Dus dat ene kabeltje moet gebroken zijn en niet dat ronddraaiend gedeelte"? En is deze regeling überhaupt nog geldig of al lang verlopen? Verder zijn er nogal wisselende meningen over de haalbaarheid van een beginner om zo'n mechanisme zelf te vervangen/ repareren. Ik ben dus écht een beginner dus 0.0 sleutelervaring, maar ik wil het wel proberen...zijn er mede beginners met 0.0 ervaring geslaagd om zo'n mechanisme te repareren/vervangen? Groeten, Kenny
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden