Ga naar inhoud

adsv35

Members+
  • Aantal items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over adsv35

  • Verjaardag 18-05-1971

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Helvoirt
  • Naam
    Ad

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

adsv35's Achievements

3

Community reputatie

  1. Gisteravond de codering gecontroleerd, de aux optie uitgezet en de rest stond goed. Ik heb de antenne's omgewisseld, er is nu wel AM ontvangst? Zowel AM als FM geeft aan dat er 2 antenne's zijn terwijl ik dacht dat deze Passat 1 AM en 2 FM antenne's had. De GPS sensor die ik boven de tellers had liggen is , waarschijnlijk door het trekken aan de kabels bij de diefstal, naar beneden gevallen. Ik heb deze weer boven de tellers geplaatst. Dit weekend maar eens ritje maken.
  2. Thanks alvast, ik had gehoopt dat de speaker uit ook een instelling was. Morgenavond kan ik bij mijn garage de codering checken via vag-com. Het inbouwbedrijf geeft aan dat ze juist hebben gecodeerd maar via de Bosch KTS krijg ik een foutmelding op de AUX. (Op de AUX zit niets aangesloten). Ik zal dan meteen een andere GPS antenne monteren.
  3. Goedemorgen, ik ben in het bezit van een Passat 2.0TDI 4motion uit 2006. Een paar weken voor mijn vakantie is mijn RNS510 gestolen. Via de verzekering is er een nieuwe geplaatst. Na diverse problemen met de eerste unit is deze vervangen door een andere. Deze lijkt goed te functioneren echter heb ik een toch wat vragen: Ik heb nu geen AM-ontvangst, FM-ontvangst geeft wel 2 antenne's aan Als ik het bestuurdersportier open stopt hier het geluid van de speakers, bij sluiten van het portier doen ze het weer. Dit betreft alleen het bestuursportier. GPS zit er regelmatig langs. Ik rijd bijvoorbeeld op N2 bij Eindhoven maar navi denkt dan A2. Het inbouwbedrijf is al een aantal malen langsgeweest voor de eerder issue's op de eerste unit. Misschien zijn dit kleinigheidjes wat ik eerst zelf nog kan controleren? Heeft er iemand tips? Groeten, Ad
  4. Ik heb een Passat synchro 110pk (getuned 140 pk bij VVT) een 3BG 4-motion Passat met AVF motor (getuned bij VAG techniek) beide boven de 400000 km gereden zonder problemen. Ik heb nu een 3C 4-motion met BKP motor (getuned 170 pk 410Nm tuner onbekend huidige km stand 230000). De verstuivers zijn vervangen bij de dealer incl kabelboom . Enige probleem is in de winter olieverlies van het achterdiff via de ontluchting. Er mist blijkbaar een boring in het differentieel (2006 en 2007 model) maar er is inderdaad weinig info te vinden over de 3C 4-motion in Nederland. Verder een zeer fijne en tot nu toe probleemloze auto, waarbij mijn gevoel zegt dat de 3BG de beste Passat is/was. Met het Torsendiff in de oude modellen merk je soms wat wrijving als je stapvoets rijdt en scherp moet sturen. Het Haldex systeem doet bijna ongemerkt zijn werk, wel iedere 60000 olie en filter vervangen. De CR TDI is ook wat zuiniger. Ik heb trouwens bij geen van de Passat's de koppeling of turbo hoeven te vervangen.
  5. Netjes veel plezier met je nieuwe Passat, alleen de combinatie 4-motion met DSG nooit gezien in bouwjaar 2006-2009?
  6. Goedemiddag, even een ouder topic uit het stof gehaald. Heeft er iemand nog een downpipe voor een Passat TDI met AVF motor? Of weet er iemand een goed (betaalbaar) adres. Alvast bedankt, Ad
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden