Ga naar inhoud

oele

Full Members
  • Aantal items

    4486
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    44

Alles dat geplaatst werd door oele

  1. Mooie kar man! Gr Edwin
  2. Bij mij hebben ze hem gelijk gedaan, voor het afleveren. Gr Edwin
  3. oele

    Wat is Bieg?

    Nou, voor een A6 zou ik mijn Passat ook wel inleveren.......
  4. Vind alleen dat zwarte stuk in het midden van de achterbumper niet zo mooi. Of ga je dat mee laten spuiten? Gr Edwin
  5. Bedoel je de matten, die zitten bij mij gewoon vast.
  6. Bij een FSI, dus zonder turbo in het rendement van chippen hooguit 10%. Koppel van TDI is aanzienlijk hoger waardoor auto veel soepeler rijdt. Ik zou voor de tdi gaan.
  7. Wou dat we hier Duitse autoprijzen hadden......... Vind R36 wel iets te, zeker dashboard bekleding moet ik aan wennen. Maar als ik 'm zou kunnen betalen ben ik denk ik in 3.2 sec. gewent.
  8. Leuk, maar mij te ver. Ik hou het wel bij de Botlek. Gr Edwin
  9. Daar ben ik het niet mee eens. Bij mijn vorrige auto zit het er na 8 jaar en bijna 200000km nog onbeschadigd op. Daar wil ik dan wel foto's van zien, zit er ook erg aan te twijfelen namelijk. Mijn offerte was 1000€ Wel hoop geld, maar bij dit bedrij weet ik dat het ten minste 8 jaar houdt! Gr Edwin
  10. Met je voet op de rem en schakelaar indrukken gaat ie er ook vanaf hoor. Maar is idd wel wennen in het begin. Gr Edwin
  11. oele

    Nieuwe Velgen

    Blijft bizar hoe alleen een setje wielen de uitstraling van je auto beinvloed. Ziet er goed uit. Gr Edwin
  12. Goeie tip! Gr Edwin
  13. oele

    Fotoshoot Jeroen

    Nice Gr Edwin
  14. Voorlopig vind ik voor de 3C bar weinig after market te koop. Is toch al 3 jaar op de markt. gr Edwin
  15. Het kopen is niet het probleem denk ik. Als iemand weet hoe de dagverlichting op de juiste (wettelijke) wijze aangestuurd moet worden via de CAN-bus hoor ik het graag! Gr Edwin
  16. Wat ik zo kan zien zit het niet gelijk, dat zou ik zelf niet willen hebben. Zet gelijk je nummerplaat recht, dat scheelt ook al! Ovale uitlaten door de roosters ljkt me mooier. Succes met je beslissing Gr Edwin
  17. Als slijtage patroon van je oude banden normaal/gelijkmatig is en je auto verder goed spoort zou ik het zelf niet doen. Gr Edwin
  18. oele

    Werkelijke levertijden 3C

    Zo Hans, al zenuwachtig? Ik zou voor de deur gaan slapen, weet je zeker dat je de eerste bent. Veel plezier morgen. Gr Edwin
  19. oele

    Welke dakspoiler

    Nr 2 is niet mijn ding. Zou zelf voor OEM gaan, optie 3 dus maar dat is niet je vraag. Optie 1 dan. Gr Edwin
  20. En nav van opmerking Jee, blindkapjes op je sloten mogen idd op deze auto eigenlijk niet ontbreken. Gr Edwin
  21. Goeie keus, audi wiel vind ik te open voor Passat. Nu OEM-look Gr Edwin
  22. Ik dacht dat ik de enige para was..... Gr Edwin
  23. Nog steeds niet voorgesteld....... Als goedmaker verwachten we een prachtige foto-shoot. In ieder geval veel plezier met je Passat met armsteun! Groet Edwin
  24. Netjes hoor. Steekt jouw band wel buiten je velg? Bij mij vond ik de marge nogal tegen vallen icm 235 en 8J. Gr Edwin
  25. Ook met portemonee kom je daar niet ver, is niet bepaald bezaaid met pomp stations... Gr Edwin
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden