Ga naar inhoud

itsmark

Members
  • Aantal items

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over itsmark

  • Verjaardag 23-04-1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.happysport.nl

Profile Information

  • Plaats
    utreg
  • Interests
    Xtreme sports

itsmark's Achievements

0

Community reputatie

  1. dank voor de tips tot dusver. ik zal de motorsteunen, bobine e.d. laten checken. heb net nog even geprobeerd het afslaan van de motor op te roepen, door over flink wat drempels e.d. te rijden, maar zonder succes. volgens mij lukt het alleen met echt forse schokken..... zelfs koud draait hij stationair supermooi op 950 toeren zonder dat de teller schommelt. hmmm lastige........
  2. dank voor de reacties hij loopt goed stationair, de naald blijft heel mooi op hetzelfde toerental hangen voor het stoplicht e.d. dus heb nooit het idee dat hij wil afslaan. totdat hij een keer afslaat bij een bult, daarna is hij beetje van de leg lijkt het. Het abrupt loslaten van het gas resulteert dan in hele lichte hapering, maar echt heel weinig. na tijdje dan weer geen probleem. ongeacht warm of koud, dus ook warme motor na uur rijden kan ineens afslaan bij bult. het lijkt dus op een of andere manier echt met de bulten te maken te hebben. Ik zal morgen eens een rustig stukje industrieterrein opzoeken en kijken of ik het kan oproepen op een vlakke weg. Mijn broer had dit weekend de auto, en toen sloeg ie ook een keer af, en inderdaad toen hij stoeprandje opreed. echt heel maf. het lijkt dus echt de combi van gas los en schudden/hellingshoek.... het voelt alsof de benzinetoevoer gewoon even stopt. je merkt er ook helemaal niets van tot je weer gas wilt geven, en denkt, huh, hij is afgeslagen, of je merkt het aan je stuur dan de stuurbekrachtiging het niet meer doet... hij stopt zonder schokken, zonder dat de electra eraf gaat, de radio blijft doorspelen etc. dus losse accu lijkt me ook geen optie? kan het iets met de benzinetoevoer zijn? verder rijdt ie gewoon goed. trekt lekker, rijdt prima. niets noemenswaardigs. Oh ja, computer heb ik al een keer laten uitmeten bij de VW express service, en ze konden geen storing vinden in de computer. ??
  3. Beste forumleden, graag jullie ideeën. Mijn auto heeft het volgende probleem. in mijn woonbuurt zijn veel drempels. Als ik gas loslaat en een drempel opga, dan slaat mijn auto (1.8T automaat uit 1998) soms af! laatst ook met een klein bruggetje, ik ga bruggetje op, ik moest gas loslaten en hij slaat af. Hij doet dit alleen als de auto flink schudt lijkt het, iemand een idee? lijkt wel alsof de benzinetoevoer afgesloten wordt voor een fractie van een seconde. Het is ook niet zo dat dit alleen gebeurt als de motor koud is, kan ook met een warme motor gebeuren. beetje beangstigend als dit erger wordt en ook op de snelweg gaat gebeuren..... (vrouw en baby in de auto.....) Graag jullie advies, voor de VW dealer me een gepeperde rekening gaat voorleggen dan kan ik aangeven wat het misschien is. thanks!
  4. itsmark

    Keuze velgen

    stond tijdje terug bij mijn profiel, maar nu opeens niet meer ?? zal een foto opzoeken en erbij plaatsen!!
  5. itsmark

    Keuze velgen

    de 2e!!!!!!!!! heb ze sinds vorig jaar onder mijn Passat in 17inch, ziet er in mijn ogen gelikt uit: zal een foto bij mijn profiel zetten binnenkort (stond erbij maar nu niet meer). 16 inch is te klein denk ik (vond ik zelf).
  6. itsmark

    mannetje?

    hahaha, ja, was toppertje die monteur, dit is mijn nieuwe auto succesverhaal!
  7. itsmark

    mannetje?

    wie weet er iemand die een beetje bijklust hier en daar ? Vroeger had ik vriend van me die bij een VW dealer werkte en af en toe aan mijn auto knutselde. Maar goed hij doet het niet meer Nu heb ik hem in onderhoud bij de VW dealer, maar de kosten lopen op! wilde even auto laten uitlijnen, toen bleek spoorstangen vervangen te moeten worden, toen bleek een schokdemper niet goed, toen bleek hij schade rechts gehad te hebben, toen bleek links speling te zijn bij het voorwiel, toen rechts ook nog, etc.etc.etc. nu misschien nog het stuurhuis etc. Ofwel de rekening loopt op! vooral met het uurloon van een VW dealer. Ben het zat! zijn er nog VW "vrienden' die in de avonduren andere VW vrienden willen "helpen".... Liefst regio Utrecht. thanks! Mark
  8. Ik heb de kofferbak ruimte nodig, omdat ik regelmatig mountainbikes, surfspullen, etc. acjterin gooi dan is de subwoofer oplossing in de reserveband best een aardig alternatief: Het is inderdaad de Pioneer: TS-WX50 Niet meer in productie, misschien via marktplaats te krijgen. klinkt best aardig. Heb de kabels nu zoveel mogelijk gescheiden en het Plof Plof is nu weg!! makkelijke oplossing, kijken of het zo blijft! De liefhebbers die de werking van zo'n Subwoofer willen beluisteren: dat kan natuurlijk, in Utrecht.
  9. dank voor de feedback, ik ga checken of de aardedraad (is het een aardedraad?) goed vastzit aan de carosserie. hoe moet de voeding officieel aangesloten zijn? dan geef ik dat door aan mijn monteur, dan kan hij kijken hoe het moet, hij weet het zelf niet precies volgens mij. moet het signal kabeltje/aarde kabeltje, aan de motorantenne vastzitten? is dat goed of niet goed? Ik zal dat ook even checken. En ik zal ook een fotootje maken voor de liefhebber ik heb de kabels zoveel mogelijk gescheiden van elkaar, maar kan nu niet de hele auto openhalen om de kabels te scheiden. Wat betreft het probleem: het is niet 1 plof, het zijn er meerdere die knetterhard en kort achter elkaar komen, het stopt alleen als ik de stroom eraf haal en opnieuw probeer, dan na een paar keer kan ik hem gewoon starten, dan hoor je hem 2-3-4 keer ploffen en verdwijnt dan. Maar de eerste keren lijkt het alsof de sub ontploft. Als hij het eenmaal doet zit er geen hoorbare ruis en piep in het geluid, en klinkt hij gewoon goed (geen verschil met of zonder subwoofer qua helderheid e.d.).
  10. en het probleem is duidelijk alles gaat via dezelfde kant door de auto ;-( thanks voor de tips. Nu nog oplossen.....
  11. He Bullet, ik zal eens kijken straks, vriend van me heeft het aangelegd, en weet niet wat hij heeft gedaan als ik het goed begrijp moeten voedingdraad en speakerdraden niet naast elkaar laten liggen, maar scheiden.....? wat is eigenlijk dan het probleem? magnetisch veld ofzo? t thanks
  12. hallo, wie kan me helpen. ik heb een Subwoofer achterin liggen, van Pioneer, in het reservewiel. Nu heb ik het volgende probleem. Vaak als ik de sleutel in het stopcontact doe, en wil starten, begint de subwoofer hard te "ploffen/dreunen". Eerste dreun is zacht, en wordt daarna knetterhard, gaat echt PLOF PLOF PLOF, alsof iemand knetterhard op de trommel ramt snel achter elkaar. Zo hard dat ik de sleutel uit het contact moet halen, en opnieuw moet proberen. Vaak gaat dit zo 2 of 3 keer, en daarna kan ik pas starten. Raar verhaal maar zeer irritant. Soms doet hij het na 4,5 keer sleutel erin nog niet, dan haal ik het contact maar los van de subwoofer en gebruik ik hem niet. Iemand een idee????? thanks! Mark
  13. itsmark

    remmen vervangen

    Ik heb een klein remprobleempje. Bij het monteren van mijn nieuwe velgen viel het de monteur al op dat de remmen rookten (voorremmen) en blauw waren, terwijl ik de km's ervoor rustig had gereden dus nauwelijks hard geremd. De remmen lijken dus aan te lopen. Daarbij komt dat de schijven krom zijn, wat blijkt uit het sterk trillen van auto bij het remmen van hoge snelheden. dit wordt steeds erger. Ofwel tijd voor nieuwe remmen en misschien blokken. Maar als de remmen aanlopen, wie zegt dan dat dit niet gebeurt met nieuwe schijven en blokken? moeten de zuigers e.d. ook schoongemaakt worden? Wie heeft een goed adres waar ik dit in de buurt van Utrecht goed kan laten doen, voor een aardige prijs. Als ik schijven en blokken bij een VW garage laat vervangen (standaard VW onderdelen) ben ik 300 euro lichter ongeveer. Dank voor de tips. 8)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden