Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 28-03-23 in alle zones

  1. De passat gaat plaats maken voor een Tiguan 1,4 TSI 4 motion bouwjaar 2018. Ik wil toch naar een hogere zit. De auto is redelijk uit gerust met o.a. Virtuele cockpit, Discover media, zwenkbare trekhaak, elektrische achterklep.
    8 punten
  2. 1.9 TDI 3BG 130/130 PK 2003 750.000 km AVF H6 (Pietpassat) origineel
    7 punten
  3. Welkom op het forum. Nou dat kan ik je precies vertellen, maar als je de regels gad gelezen bij het aanmelden had je het wel geweten. Eerst even netjes voorstellen in ik ben en ik rij. Dan mag je pas na 3 berichten een topic openen. Hier kan je dus zolang je dat niet hebt niet reageren. Je hebt een voorstel gedaan in ik ben en ik rij maar ook gelijk je probleem. En dat us dus voor een topic en niet bij het voorstellen. Succes
    5 punten
  4. Er wordt weinig geplaatst in "show and shine" zag ik. Tijd voor een topic kick 😉 Vandaag de GTE een paar uur flink onder genomen met mijn DAP500, Meguiars en Lake Country pads, en het resultaat mag er weer zijn 😎 Hij blinkt nog meer dan toen hij in de showroom stond.
    4 punten
  5. Ik zal even melden wat ik heb gedaan voor de volgende die het ook wil. Uitgangspunt mijn ID4 (maar elke VW) met camera in de voorruit. De mijne heeft software versie 3.5. Aanpassen: 19- gateway - menusteuerung fernlichtassistent- nieuwe waarde: present Aanpassen: 19- gateway - fernlichtassistent rest- nieuwe waarde: not active Aanpassen: 19-gateway -lichtsteuerungsmodul - nieuwe waarde: AFS,FLA, Fernlicht (GLW,MDF) De eerste zorgt ervoor dat je het menu krijgt in het infotainment display. Het tweede zorgt ervoor dat je grootlicht assistentie niet iedere keer hoeft aan te zetten als je instapt hij onthoud de laatste stand. Om deze aanpassingen te doen moet de module ontgrendeld worden (vroeger met de security code 31347 of zoiets) maar dat heeft VW veranderd. Nu moet je SFD unlocken en dat gaat met een token. Deze kun je of via ODIS aanvragen of via ODB eleven pro. Ross-Tech is er mee bezig maar dat kunnen zij nog niet. Omdat Odis wat omslachtiger is (als je het niet hebt) is ODB eleven het meest voor de hand liggend. Het aanvragen van het token gaat als volgt: Je hebt nodig: ODB eleven pro geactiveerd op de mobiele device. JE hebt internet verbinding nodig in de auto (via je telefoon) Je geeft aan welke module je wil unlocken. Dan verschijnt er een code die je kopieert. De gekopieerde code plak je in een authentificator app die weer gekoppeld is aan je E-mail die hetzelfde moet zijn als de E-mail van ODB eleven PRO. Je krijgt dan een code terug die je kopieert en plakt in de module die je wil ontgrendelen. De module is dan 90 minuten ontgrendeld en dan kun je aanpassingen doen. Je kunt dan eventueel ook de ODB eleven PRO verwijderen en je VCDS aansluiten op de ODB poort, hij blijft ontgrendeld tot de 90 minuten is verstreken. Veel succes. Ik wilde vroeger automonteur worden, maar tegenwoordig moet je dan ICT-er zijn
    4 punten
  6. Vanochtend een mijlpaal gehaald :
    4 punten
  7. Beste Juul,Petroman en Vdub, De andere CCM is geplaatst en hij doet het! Ik heb de AB ingeleerd volgens de "how to" van dit forum. Hartelijke dank voor jullies hulp! sluus
    4 punten
  8. Nou vandaag met lood in de schoenen aan de klus beginnen. De zwarte binnenplaat ging er wel lastig uit maar gelukt. De kabel voor de deur open aan de binnenzijde vervangen en tot op heden werkt dat nu weer soepel. Kreeg alleen de 3 witte borg dopjes er niet meer ingedrukt dus maar even eruit gelaten. Gelijk nummer van het slot genoteerd. dank jullie allen voor de aangeboden hulp op het forum
    4 punten
  9. @wulfke het is gelukt en heb beeld ! Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
    3 punten
  10. https://www.autogids.be/autonieuws/scoops/specs-2024-vw-volkswagen-passat.html
    3 punten
  11. Rainesh heeft gevraagd hem een persoonlijk bericht te sturen met je chassisnummer, niet van het hier te posten.. Er hangt een neerbuigend sfeertje rond de reacties. Ik kan je aanraden van de competenties van Rainesh niet zomaar in twijfel te trekken, ik kan via persoonlijke ervaring stellen dat de dealer niks weet in vergelijk met wat die jongen kan en weet.
    3 punten
  12. Ik wilde toch nog graag even een terugkoppeling geven op mijn hulp vraag. Eigenlijk heb ik aan beide tips iets gehad. Ik heb ten eerste die van BARRY_TDI en heb Varta knoopcel batterijen gekocht. Die gaan een tijd mee en ten tweede omdat de centrale deurvergrendeling niet meer reageerde op mijn afstandsbediening heb ik zoals geadviseerd door JUUL de YouTube filmpjes bekeken. De methode met 1 sleutel was voldoende om de verbinding te maken. Nu werkt de afstandsbediening weer zoals vanouds. Jullie zijn toppers!!
    3 punten
  13. als de politiek zich teveel met uitstoot gaat bemoeien krijg je dit soort domme aanpassingen
    3 punten
  14. Heb ik een update voor. Stuur maar een berichtje. Is overigens een erg oude versie Verstuurd vanaf mijn 2112123AG met Tapatalk
    3 punten
  15. Na een tijdje afwezig geweest te zijn hier Weer terug Had de gte ingeruild op een Bmw f31 320i hebben wij nu weer een Passat variant Rline 1.5tsi met dsg uit 2019 het is een mooie volle uitvoering met r line in en exterieur voll leder panodak en navi pro en 19” verona’s helaas wel met wat stoeprandschade’s maar dat gaat goed komen afgelopen week op marktplaats een 2e setje gevonden met zgan winterbanden ook met wat schades(van sneeuwkettingen) voor een spot prijs Ik ga zoiezo 1 set nieuw laten maken eerdaags en waarschijnlijk de 2e set van de zomer ook
    3 punten
  16. En dit is het resultaat. Had even wat moeite met het inleren van de klima touch bediening. Via vcds kan je daar niet in komen ivm Chinese rommel uh kloon dinges, dus via Chotkan wat tips gekregen en nu werkt het.
    3 punten
  17. vanavond dit gecontroleerd, en ben erachter gekomen dat ik zelf fout zat: ik had de CAN draden in de grijze connector op pin 1 en pin 7 aangesloten inplaatsvan pin 6 en pin 12(verkeerde kant van de stekker dus) een echte beginnersfout helaas, maar ik ben blij dat het opgelost is en de camera naar behoren werkt. allen hartelijk bedankt voor het meedenken! groeten Rik
    2 punten
  18. Je kan bij mij altijd langsrijden als je even van te voren belt of appt, storingen uitlezen kost hooguit een paar minuten tijd. Als je toevallig in de buurt rijdt kun je ook langsrijden, je weet dan alleen niet (zeker) of ik er ben of niet. Ik kan je dan wel vertellen wat er wel en niet aan mankeert (tov vorige diagnoses).
    2 punten
  19. Bij mijn Passat van 2021 (facelift) met een MIB3 (herkenbaar aan USB-C aansluitingen ipv gewone USB) werkt het alvast draadloos. Zowel Android auto als Carplay, al werkt de carplay stabieler met kabel (met een Iphone7)
    2 punten
  20. Kwam dit tegen, en aangezien er nog al wat zonnen dak problemen langs komen.
    2 punten
  21. Gisteren bij de garage geweest voor overleg, volgens hun is mogelijk het nieuwe slot niet goed, ze gaan een nieuwe bestellen in Duitsland en volgende week vervangen en het probleem oplossen. Ik laat het weten.
    2 punten
  22. De dealer moet maar de TPI's gaan lezen, daarin staat dat 324 de update is. Er is zelfs een TPI voor versie 0156 naar 0324. Verstuurd vanaf mijn 2112123AG met Tapatalk
    2 punten
  23. 2 punten
  24. Pas op met dit koude weer dat je hem niet kapot trekt. Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk
    2 punten
  25. Blijkbaar heb ik ook GLA (grootlichtassistent) maar geen DLA (Dynamic Light Assistent). Mijn Passat heeft de 'standaard' ledlampen vooraan en het grootlicht werkt wel, en schakelt uit zodra er mogelijke hinder is voor andere weggebruikers. Het extra uitsparen van een deel van het licht zit er niet op. Gisteren voor het eerst gemerkt en het symbooltje ontdekt op de display. Ook bij mij werkt het met lichtschakelaar op Auto en tweemaal op de grootlichthendel duwen (aan de grootlichtschakelaar trekken). -was duwen ip van trekken.... Weer wat bijgeleerd!
    2 punten
  26. Ik heb de OBD eleven pro ook besteld en ga eens even neuzen. Ik wil proberen om via OBD eleven pro de SFD protection uit te zetten en dan via de VCDS te coderen. Eens kijken of dat lukt.
    2 punten
  27. Heb een nette en complete motor gevonden met 246000km op de klok. Heb o.a. de kabelboom voor de verstuivers meteen vernieuwd, de gloeispiralen, krukaskeerring aan de bakzijde en de distributie. Inmiddels alweer 2500km probleemloos mee gereden. Zit er aan te denken om hem te laten chippen, niet om te trappen maar meer om het verbruik wat naar beneden te krijgen, weet iemand een goed adres in het Noorden?
    2 punten
  28. Naschrift: Handleiding GTE, blz. 325: Knop voor het direct laden op het laadstopcontact indrukken en ingedrukt houden. Gelijktijdig de ontgrendel/open knop op de sleutel indrukken.
    2 punten
  29. Enorm bedankt beide! Het inloggen in de Steering-Assist had ik geen weet van! Na een aantal keren als een gek draaien aan het stuur en uiteindelijk maar links- en rechtsom rondjes gaan draaien op een parkeerterrein ging m'n geel stuur lichtje uit en is de stuurbekrachtiging weer actief. Ook geen foutcodes meer in de ABS module e.d. 💪 Hiermee is mijn probleem opgelost. Nogmaals dank!
    2 punten
  30. Dank voor jullie snelle reacties. In de handleiding van mijn GTE (2015) is de enige noodontgrendeling het lang ingedrukt houden van direct laden knop. (vergrendelen en ontgrendelen van de auto gaf geen effect) Bijzonder genoeg heb ik geen fysiek hendeltje zoals de B8.5 kennelijk wel heeft. Ik heb het uiteindelijk kunnen oplossen door met een schroevendraaier het pinnetje omhoog te duwen. Nu doet hij het weer. Ik denk dat ik hem even moet smeren. NOgmaals dank!
    2 punten
  31. Vakgarage De Bilt heeft bij mij de HV kachel vervangen. Tweedehands HV kachel besteld via onderdelenlijn (ca 200 euro) en +/-250 euro kosten voor arbeid uit mijn hoofd.
    2 punten
  32. Yep, gisteren gekeken achter het 'driehoekje'. Je komt dan tegen de schuimisolatie aan de binnenruimte. Daar een gaatje doorgeprikt en dan kom je inderdaad boven de pedalen uit.
    2 punten
  33. vacuumslangen bij de hoek van het luchtfilter echt goed gecontroleerd?
    2 punten
  34. @Flying Dutchman ik bewaar ze wel voor je datgene wat we niet nodig hebben. Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    2 punten
  35. Ivm. de W8 van @tiptronic zijn onderstaande foutcodes deel ik hier wat gegevens/onderzoek. 16420 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit P0036 - 35-00 - Malfunction / Open Circuit 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2 P1114 - 35-00 - Internal Resistance too High De 'mapping' van B1 S2 was even puzzelen (voor mij). B1 staat voor 'Bank 1', 'cilinder rij 1' en zit aan de passagierszijde (bij Europees model), dus in rijrichting rechts (bron ElsaWin 5.20, hoofdstuk 15, cilinderkoppen / cilinderrij 1). B2 staat voor 'Bank 2', 'cilinder rij 2' en zit aan de bestuurderszijde. S1 staat voor 'Sensor 1' en zit voor de katalysator, dus dichtste bij motorblok (bron internet). S2 staat voor 'Sensor 2' en zit na de katalysator. 'Sensor 1' (voor de kat) is een 'broad-brand/wide-band lambda probe' met bijbehorende connector met 6 pinnen (bron self study programme 249, bladzijde 22 en 40). Een 'wide-band lambda probe' combineert het principe van Nernst en een 'pump cell'. Vermoedelijk Bosch type 7200. 'Sensor 2' (na de kat) is een 'two-state lambda probe' met bijbehorende connector met 4 pinnen (bron self study programme 249, bladzijde 22 en 40). Een 'two-state lambda probe' is een 'potentiometric oxygen sensor' en werkt aan de hand van het principe van Nernst. Vermoedelijk Bosch type 7057. Beide lambda sensoren hebben een 'heater element' / verwarmingselement. Twee pinnen van de connector gaan naar dit verwarmingselement. De connectoren van de sensoren voor bank 1 (in rijrichting rechts) hebben de zwarte kleur: Sensor 1 (voor kat), 07D906262C Sensor 2 (achter kat), 07D906262A (connector VW nummer 1J0973824) De connectoren van de sensoren voor bank 2 (in rijrichting links) hebben de bruine kleur. Sensor 1 (voor kat), 07D906262D Sensor 2 (achter kat), 07D906262B (lijkt opgevolgd door 07D906262E) (connector VW nummer 1J0973824A) Sensor 1 (voor kat) heeft pinout: pin 1 (zwarte draad): aarde van sensor pin 2 (intern connector): aansluiting 'trimmed calibration resistor' pin 3 (grijze draad): verwarmingselement, 'plus-zijde' / aansluiting op stroombron pin 4 (witte draad): verwarmingselement, 'min-zijde' / aansluiting naar J220 motronic control unit / ECU pin 5 (gele draad): signaal van sensor pin 6 (rode draad): aansluiting 'pump cell' Een goed werkende Sensor 1 laat zo'n 3.5 Ohm weerstand meten tussen pin 3 en 4 (weerstand verwarmingselement) bij 20 graden Celcius. Een goed werkende Sensor 1 laat zo'n 30 tot 300 Ohm weerstand ('trimming resistor') meten tussen pin 2 en 6 bij 20 graden Celcius. Op de contra-stekker van Sensor 1 zou je op pin 3 rond de +12 volt moeten meten (bij contact aan). Sensor 2 (achter kat) heeft pinout: pin 1 (witte draad): verwarmingselement, 'plus-zijde' / aansluiting op stroombron pin 2 (witte draad): verwarmingselement, 'min-zijde' / aansluiting naar J220 motronic control unit / ECU pin 3 (grijze draad): aarde van sensor pin 4 (zwarte draad): signaal van sensor Een goed werkende Sensor 2 laat zo'n 10 tot 20 Ohm weerstand meten tussen pin 1 en 2 bij 20 graden Celcius. Op de contra-stekker (VW nummer 1J0973733) van Sensor 2 zou je op pin 1 rond de +12 volt moeten meten (bij contact aan).
    2 punten
  36. Daar is ie dan https://www.autoblog.nl/nieuws/nieuwe-volkswagen-passat-moet-nederlander-weer-overtuigen-3538961?fbclid=IwAR39mZQ4qXafNjCvS4F1mIeQOCDWy8Iu9SAkl3PArL2QfY1Qcle2ReEor44_aem_AYu1BJNr8YXctlwZ73YCWYdxbmZJk0OSguvJM_fpGYsyY-PwKKxta4fKSIGzkhN-ynw
    2 punten
  37. En die tips mag je delen???? dan hebben we er allemaal wat aan.
    2 punten
  38. Mooi, je kan weer rustig slapen dan. Wil nog wel een tip geven, maak een complete scan van de auto voor je ergens mee begint en sla die op met een datum, als er dan wat fout gaat kan je terug bladeren door je oude scans. ik heb er meer dan 46, alleen als back-up
    2 punten
  39. Ja, dat had ik al én werkte ook. Ja die had ik al, en werkte ook. Maar deed soms een beetje vreemd 😅. Versterkt wel m'n vermoeden dat ik er zelf mee heb lopen rommelen toen m'n achteruitrij camera het niet goed deed omdattie nat was geworden een paar maanden terug...
    2 punten
  40. Hallo Petertje D Welkom op het forum. Wellicht heb je spelregels gemist. Dat geeft niet ik leg ze graag uit. Het is de bedoeling dat je je eigen en je passat voorsteld in de Ik ben en Ik rij gedeelte. Die is toegankelijk. Na 3 reacties gaan de technische gedeeltes ook toegankelijk zijn. Daar kan je in de juiste topic je probleem vermelden. In Mijn verhaal kan je de voortgan van je passat bijhouden. Vandaag lekker gewassen, margen naar de apk dat soort dingen. Ik heb je bericht verplaatst naar het techniesche gedeelte waar je nu dus nog niet kan reageren. Mocht je vragen hebben stel ze gerust! Heel veel plezier op het forum en vriendelijke groet, Barry
    2 punten
  41. Gister bij Alle op bezoek geweest en hij heeft de adaptions van de radio nagekeken en na een beetje zoeken gevonden welke nog aangepast moest worden. Ik heb nu de sensoren aan de voor- en achterkant weer netjes in beeld. Hij heeft ook mijn teller aangepast zodat de tijd zichtbaar is op de radio. Nog steeds geen OPS360, maar nu wel een fijne radio met carplay en 'normale' OPS. Ik ben blij!
    2 punten
  42. Zojuist diagnose gehad, en idd de actuator.. Nu wachten op de prijs.. Update; na een middag bij de dealer gezeten te hebben, en na diverse telefoontjes met NL dealer/verzekering onderdeel wordt het onderdeel vervangen, en zulken we de auto een paar dagen kwijt zijn (levertijd onderdeel en bezetting werkplaats) Advies was er niet mee te rijden, en ook nl dealer gaf aan beter niet te rijden. Kosten waren gelijk aan wat NL dealer doorgaf.(€485,-) Via reisverzekering konden we vervangend vervoer krijgen, en hebben nu een T-cross mee voor die paar dagen. Wordt vervolgd 😊
    2 punten
  43. heb even gezocht voor je misschien dat je er wat aan heb. maar met google vertaler kom je in frankrijk een eind nederland inspreken naar frans en hij frans naar nederlands. waar zit je in frankrijk ik heb et vermoede normadie (bretange) zie hier onder wat een forumlid ook had. Johan_E Members+ 13 Plaats:Regio Haaglanden Naam:Johan E Auto: Passat GTE 2015 Geplaatst 23 mei, 2022 Ik had tot voor kort met enige regelmaat dat het EPC lampje aanging. Dat gebeurde vooral direct na inschakelen van de "Hybrid" mode, of bij optrekken op de brandstofmotor. De motor ging dan in een soort noodloop, met weinig vermogen beschikbaar. Na uitschakelen en weer aan was het lampje weer uit en werkte alles weer normaal - totdat het weer gebeurde. Na een aantal herhalingen ging dan uiteindelijk het motorlampje branden. Van lieverlee trad dit probleem steeds vaker op, totdat het telkens gebeurde zodra de brandstofmotor startte. Er was dan storing P2263 "Turbocharger / Supercharger Boost System Performance" opgeslagen. Op zich een tamelijk cryptische code die van alles kan betekenen. Enig online zoekwerk leidde me in de richting van de wastegate servo (N75). Bijvoorbeeld de VCDS site van Gerrit Speek wijst in die richting, hoewel die wat verouderd lijkt. Uiteindelijk kwam ik via-via terecht op een Engelstalig forum waar een ander probleem werd besproken, maar dat ook deze storing kon veroorzaken. Kennelijk kan de verbinding tussen de servostang en de arm die de wastegate bediend door roest en vuil vastlopen, waardoor er uiteindelijk allerlei kunnen storingen optreden, o.a. P2263. In de GTE (in elk geval die van 2015) zit dezelfde servo als in deze post werd beschreven. Je kunt er vrij gemakkelijk bij, hoewel het een beetje een gewriemel is om de schroeven los te krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Helaas bleek bij mij niets van het probleem aan de hand. De verbinding was brandschoon en liep soepel. desondanks gepoetst en gesmeerd, maar helaas zonder effect. Na inbouw moet je de servo opnieuw inleren met VCDS, via [Basic settings-04] IDE04304: First adaptation of charge pressure actuator (zie tweede post in het Engels forum). Daarbij moet je dan IDE03934 Charge pressure actuator: adaptation for lower stop, en IDE03935 Charge pressure actuator: adaptation for upper stop in de gaten houden. Het viel mij toen al op dat bij mij die waarden constant dezelfde waardes hielden (3400 resp. 140 mV). Vreemd, maar binnen de specificatie. De stang leek normaal te bewegen. Het probleem was hiermee niet verholpen, dus uiteindelijk maar de gok genomen en een nieuwe servo gekocht bij de dealer. Het ding heeft nummer 04E 145 725 AD. Bij VW moet je hiervoor 04E 198 725M (Reparatieset voor stelmotor) hebben. Beetje rare benaming, want er zit gewoon die servo met hetzelfde nummer in, plus de schroeven en het ringetje. Na inbouw viel bij het inleren direct op dat de voltages voor "upper en lower stop" nu wel varieerden, netjes binnen de vereiste waarden. Inmiddels enkele honderden km's verder en het probleem is niet meer opgetreden. Mijn conclusie is dat de servo op zich waarschijnlijk nog wel werkte, maar de opnemer die de positie moet doorgeven (er zit een soort sleepcontact in de servo) niet meer. Vandaar de constante waarde die afgegeven werd en kennelijk leidde tot de foutmelding. Easy fix dus uiteindelijk. Misschien heeft nog eens iemand iets aan dit verhaal. Johan
    2 punten
  44. nou dan is de keus toch niet zo moeilijk 1: reserve wiel er op mocht je die bij hebben 2: zoek daar een autossloop en koop daar een wiel met een redelijke band 3: vraag bij een bandeboer een 2e handse band om thuis te komen. en dan bij thuiskomst laten maken
    2 punten
  45. Zojuist de laatste delen gedaan. Zou ik het snel nog eens? Nee. Was het heel erg moeilijk, dat ook weer niet. Soms zie je pas hoe je het had moeten doen, of hoe je het beste kunt snijden als het al gedaan is. Er zijn dus wat plekjes die beter hadden gekund. Ook dat er nu schuim op de zuilen zit hielp niet mee. Origineel was dat enkel stof. De hemel was wel al met schuim. In het algemeen ben ik tevreden. Volle dag werk in totaal. En zeker in de sedan is het een gedoe om de hemel eruit en erinte krijgen. Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk
    2 punten
  46. Het is opgelost. De stekker zat blijkbaar toch nog niet goed genoeg. De stekker van de auto helemaal schoongemaakt. Door nu of ook in het verleden al was het rubber onderin iets beschadigd, waardoor je de stekker niet ver genoeg erop kon schuiven. Verder en heel klein stukje afgevijld van de connector van de motor, zodat de stekker er niet iets dieper overheen ging en het lipje net vasthaakt. De foutmelding bleef, maar een aantal keer in intervallen op de knop in de auto gedrukt, toen hoorde ik de motor lopen. Daarna de functie test gedaan en toen de fout ook gewist worden en kwam deze niet meer terug. Klaar voor de apk nu dan hoop ik. Bedankt voor alle input en meedenken. Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk
    2 punten
  47. Dynaudio uitcoderen Bit 01 = 00 Bit 02 = 04 Bit 04 = 04 afhankelijk welk type teller codering Bit 07 Rode teller stuurbediening + highline look = 01 stuurbediening + sportline = 11 stuurbediening + premium = 21 zwart/wit of kleurenteller stuurbediening + highline = 81 stuurbediening + sportline = 91 stuurbediening + premium = A1 Bit 08 voor Traffic sign uit = 00 aan = 20
    2 punten
  48. juist wel, maar je heb hier ook echte passat idioten van elke gradatie, vandaar zijn er ook op moeilijke vragen antwoordt te krijgen, en niet alleen op de makkelijke.
    2 punten
  49. De originele camera van vw kan bij de dynavin gewoon blijven, er moeten wel verloopstekkers tussen. Met meedraaiende lijnen of zonder, Plug play.
    2 punten
  50. @dieseltje Ik heb wel een vacuümpompje die je eventueel mag gebruiken.
    2 punten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden