Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 02-04-21 in alle zones

  1. Gelukkig hebben we een VW IT'er in ons midden. @Moggy kom erin kerel dit is jouw vak gebied
    3 punten
  2. 3 punten
  3. Als mathijs @Vdub daar de tijd en zin in heeft graag. Ik wacht z'n reactie af. Thnx barry
    2 punten
  4. Ga eens bij Matthijs @Vdub langs. Misschien kan hij je helpen.
    2 punten
  5. Vanmorgen langs geweest bij Matthijs en even uitgelezen op foutcodes. Het blijkt inderdaad een stelmotor te zijn. Nu nog uitvogelen waar dat ding zit.
    1 punt
  6. Overigens.... ik ben niet altijd VW trouw geweest. Ook nog gehad, R5 turbo alpine C kadett coupe Fiat Uno Turbo
    1 punt
  7. Even snel een proof of concept. Let niet op m'n video kunsten...
    1 punt
  8. Niet het verschil in luchtvochtigheid maar verschil in temparatuur is de boosdoener.l gecinbineerd met hoeveelheid vocht in auto. Warme lucht kan (veel) meer vocht bevatten. De reden dat je condens hebt is dat het juist kouder buiten is dan binnen in de auto en het vocht in condenseert op het koude(re) raam. Ook kan bewegende lucht (is warmer) meer vocht bevatten. Een warme vooruit zonder condens betekent ook niet dat er minder vocht in je auto zit, dit condenseert gewoon ergens anders op de koudste plek van de auto. De airco gebruiken heeft nagenoeg geen effect op warm/koud in die opstartfase (je verwarmt meestal met blazende airco t.o.v. buitenluchttemparatuur) maar haalt vocht uit de lucht omdat deze de lucht koelt (minder vocht kan bevatten) en dit buiten de auto 'loost'. Kortom...goed ventileren zodat je over het algemeen minder vocht in je auto hebt beperkt condens op je vooruit. Het is net ons huis toch? 😜 En combi warmte (ruitverwarming en/of verwarming), blower hoogste stand en airco heeft het snelste effect. Dit is ook hoe VW de auto heeft ingesteld op ontwazemingstand. Als je nog meer snelheid wil is vocht met doekje opnemen een idee.😉
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden