Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 11-02-21 in alle zones

  1. Vanochtend kreeg ik al vroeg een telefoontje van de dealer. Het gesprek begon uiteraard met de vraag: je hebt vast heel goed nieuws. Maar helaas, het mag niet zo zijn. Ook niet na alle goed bedoelde inspanningen van hoofd werkplaats die zelfs de case van de vorige Passat heeft aangehaald bij het indienen van de garantieclaim. Gezien de 'leeftijd' (een Passat van 4 jaar jong heeft volgens VW het kenmerk hoge leeftijd) en 'hoge kilometerstand' (vroeger ging een auto bij 100.000 al naar de schroothoop, maar na 124.000 mag je ook nu verwachten dat het met de kwaliteit rap achteruit gaat) is de claim zonder verdere onderbouwing afgewezen. Het is eigenlijk te zot voor woorden. Ze komen na het uitbouwen tot de conclusie dat het rubber om de glasplaat niet goed zit én het frame een probleem vertoont. Hier kan de eigenaar geen invloed op uitoefenen. Sterker nog, een glasplaat wordt voor onderhoud nooit uitgebouwd tenzij hier een aanleiding voor bestaat. Dus met regulier smeren en reinigen konden deze klachten ook niet worden veroorzaakt noch verholpen. Dus kan het niet anders dan een kwaliteitsprobleem zijn. Ik ga hier een zaak van maken.
    6 punten
  2. Ga eerst maar je accu weer opladen en probeer het dan opnieuw. Denk dat dat de oorzaak is, 8.95V in foutmeldingen. Bij langdurig rommelen een acculader aansluiten, zeker met deze temperaturen.
    3 punten
  3. Wat was het nu, want daar leren we allemaal van, daar is het forum nu voor via tapatalk
    3 punten
  4. Pon zal wel af schuiven op product eigenschap. Ga je niks tegen beginnen helaas. Maar nooit geschoten is altijd mis. Succes iig. Het is schandalig dat een auto van dit caliber zulke mankementen heeft en het is nog schandaliger dat de importeur zo met de klanten omgaat.
    2 punten
  5. heel goed kost een paar centen maar daar heb je wat aan spreek uit ervaring .
    1 punt
  6. Succes als kleine man vechten tegen de grote hoop dat je een goede advocaat neemt . Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
    1 punt
  7. Je hebt een brandstof pomp en in de standkachel zelf zit waarschijnlijk ook nog iets. Tevens zitten er nog relais in het circuit. De kachel zelf zit rechtsvoor onder het spatbord. Om dat te kunnen zien moet het binnen spatbord verwijdert worden. Dus ik zou hem toch eerst uitlezen misschien geeft dit aan waar het probleem zit.
    1 punt
  8. blijkbaar een slang? Ik weet het ook niet precies, heb maar in de snelle opgeschreven wat Jos gezegd heeft. Ik zal het nog een keer navragen - en dan hier vermelden.
    1 punt
  9. Dat kan idd afhajelijk van bouwjaar en uitrusting. Ik heb zelf een Connected Series uit 2016 ( geen GTE). Daar zit een module in waar geen abo voor nodig is. Deze werkt met de "Mijn Volkswagen" App. Hier kun je status en storingen van je auto zien en laatst gereden routes enz. Dan heb ik ook nog de "We Connect" app welke alleen werkt als de Carnet diensten zijn geactiveerd. Deze was destijds 2 jaar gratis en daara kun je een abo afsluiten. Overigens werkt dit in de auto via de internetverbinding van de DM/DP. Velen gebruiken hier de hotspot functie van hun telefoon voor of een Carstick.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden