Ga wel naar de betere bekende VAG tuners toe als je 'm laat chiptunen. Goedkoop is duurkoop.
Zo heeft een oom van mij zijn Transporter T5 naar een tent gebracht waar ze het chiptunen erg goedkoop uitvoeren, achteraf had ie spijt dat ie niet naar mij had geluisterd. Hij heeft er namelijk allemaal trammelant mee gehad, uiteindelijk 250 euro ofzo lichter en weer terug bij het originele software.
Daarna heeft ie nog een andere T5 gehad, bij die bus heeft ie wel geluisterd en de tuning laten doen bij Matthijs, daar was ie erg tevreden over.
Mijn oude Passat B6 2.0tdi heeft ruim 300.000km gechipt rondgereden. Zodra ie warm was, maakte ik af en toe (eigenlijk best vaak) toch wel goed gebruik van het vermogen. Nog nooit iets kapot gehad vanwege het chiptunen.
Binnenkort gaat ook de B8 naar Vdub/Matthijs voor wat extra vermogen.
Nu is een 2.0tdi 150pk absoluut geen slak, je komt makkelijk mee met het verkeer hier in Nederland, maar getuned rijd ie toch wel echt een stuk fijner/beter.