Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 15-03-19 in alle zones

  1. @DiMarco1976 Antwoordt Forté op mijn vraag wat de beste manier van reinigen is voor een commonrail turbo diesel. Voor het reinigen van een common rail turbodiesel adviseren we om Forté Diesel Injector Treatment aan de tankinhoud toe te voegen om het brandstofsysteem, inclusief de injectoren te reinigen. Aan de hand van de eenparigheidsregeling of Laufruhekorrektur, de correctie van de ingespoten hoeveelheid brandstof per injector per slag, kan mogelijk gemeten worden dat de elektronica aansluitend met kleine correctie toe kan waardoor de motor rustiger stationair draait, het dubbel massa vliegwiel minder belast wordt en de mengselbereiding en daarmee het brandstofverbruik verbeterd. Is de motor voorzien van een roetfilter dan is het zinvol om ook Forté DPF Cleaner & Regenerator aan de tank toe te voegen waardoor de regeneratie van het roetfilter ondersteund wordt en er aansluitend minder vaak geregenereerd hoeft te worden wat in brandstofverbruik scheelt. Als de motor toe is aan een olieverversing kan aan de oude motorolie, net als bij de BMW motorfietsen, per 4 liter 2 x Forté Motor Flush toegevoegd worden om de motor inwendig te reinigen. Aansluitend de olie en het oliefilter vervangen en aan de nieuwe motorolie Forté Top End Treatment toevoegen om het additiefpakket van de motorolie te ondersteunen in de vele taken en specifiek in het inwendig schoon houden van de metaaloppervlakken zodat de juiste smeerfilms weer worden opgebouwd. Als na 500 of 1.000 kilometer de oliepeilstok gecheckt wordt is de olie ook beduidend schone dan ‘normaal’ het geval zou zijn.
    2 punten
  2. hahahha diver...yup.. Is het dan een kwestie van de spiegel eruit wippen en dan een beetje vet of iets dergelijks aan een wormwiel smeren of wat moet ik me er bij voorstellen vr gr ej huiskamp
    1 punt
  3. Als ik weet welke kabelboom dat is, dan zou ik die boom uitbouwen, en dan zou ik de breuk opzoeken met een multimeter. Kabel er tussen uit nieuwe ertussen. Die metalen klipjes in de stekkers zijn weer terug te vinden op aliexpress. Zo heb ik in mijn 3bg ook genoeg vervangen met nieuw draad. En zo het ik ook de bomen gerepareerd van de deuren. Verzonden vanaf mijn iPhone X
    1 punt
  4. http://www.heeschebandencentrale.nl/ neemt er goed de tijd voor
    1 punt
  5. Nog even verder gekeken: 3C0907511B = met hefboompje, = re-circulatieklep = V113. Zit volgens ETKA achterin, maar zit vooraan. Een zoekopdracht in Google bevestigt dit 3C0907511D = met tandwiel, = stelmotor luchtinlaat = V71. Zit volgens ETKA vooraan maar zit achter. Even kijken met Google, daar zit dus een tandwieltje aan. Dan kan ik idd niet anders zeggen dat dit toch het achterste motortje moet zijn idd...? Bug in ETKA. Maar ik zal foto's maken als ik er mee bezig ga.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden