Ga naar inhoud

Erelijst


Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 23-01-20 in alle zones

  1. 4 punten
    Omdat ik steeds meer spullen voor onder andere mijn werk meesleepte in mijn kofferbak vond ik het tijd worden voor een nette oplossing zodat alles wat georganiseerd blijft. Mijn vereisten waren: Er moet gemakkelijk een zit plekje zijn. Voor mijn werk sta ik regelmatig midden in een weiland en vaak ben ik dan op een laptop bezig. Ik wilde een 220 volt aansluiting voor accu's en de laptop. Het moest niet te veel ruimte in de kofferbak innemen. En ik wil bij mijn belangrijke spullen kunnen als de kofferbak vol zit. En het moest er in 5 minuten weer uit te halen zijn. Na wat zoeken op internet heb ik het idee gekregen om een lade systeem te maken dat je met een paar klemmetjes in de kofferbak kunt zetten. Zoals je op de foto's kunt zien neemt het ongeveer 15 CM van de kofferbak in beslag. Aan de bovenkant hem ik oogjes gemaakt om elastische banden aan te kunnen haken en zo iets vast te kunnen zetten. Om het hoekje heb ik een 220V converter van max 1000 Watt die aan mijn 2e accu gekoppeld zit, ik kan dus nooit per ongeluk de hoofd accu leeg maken. De lades kunnen 90KG per stuk hebben en zijn 95CM lang. Het tafeltje kan 45KG hebben en is 50CM lang. Na het nemen van de foto's heb ik de lades al goed gevuld met zaken als startkabels, opladers, spanbanden, EHBO set, droge kleren en nog veel meer. Als de lades zijn ingeschoven is de kofferbak nog goed bruikbaar om van alles in te vervoeren. Het hout dat ik heb gebruikt is hard houten multiplex van 18mm zodat ik niet bang hoef te zijn dat er iets gaat vervormen bij grote last of dat de bovenkant doorzakt. Het tafeltje is van douglas hout dat ik nog over had van mijn vlonders. En de ringetjes aan de bovenkant heb ik gemaakt met een 3D printer. Aan de bovenkant van de kofferbak heb ik nog een extra inbouw led spotje gemaakt met een opbrengst van 900 lumen. De bovenkant van de lade is nog niet heel netjes, dit heeft er mee te maken dat hier nog een rubberen anti slip mat op moet komen zodat ik na mijn natte hond alles in no time weer netjes heb. Omdat dit niet een heel gebruikelijke aanpassing is ben ik heel benieuwd wat jullie hier nou van vinden.
  2. 3 punten
    Blijkt er weer automatisch op te gaan als je te lang wacht met “starten”. Contact uit/aan doesnt do the trick. Sluiten en openen met de afstandsbediening wel.
  3. 3 punten
    Ik zou teruggaan en zijn meerdere erop aanspreken, en dat je de oplossing via je eigen verzekering te laten vervangen niet mee akkoord gaat en eigenlijk niet had mogen aangeboden te worden.
  4. 3 punten
    zonder de auto hier te hebben is er van alles te roepen... maar daar schiet je niks mee op..
  5. 2 punten
    Trouwens een Low-end camera geeft 10x mooier beeld dan een Hig-end Wat stellen die meedraaiende lijnen nou voor
  6. 2 punten
    Ik zou zeggen probeer t. Zo zijn wij ook achter veel dingen gekomen. Verras ons met de info.
  7. 2 punten
  8. 2 punten
    De uitlijner hier in Dokkum heeft een inductieapparaat die hij gebruikt om vastzittende delen mee los te maken. Wanneer je rubbers nog goed zijn zou je dan wel kunnen uitlijnen nadat je je dempers goed hebt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  9. 2 punten
    Update, thermostaat is vervangen komt weer goed op temperatuur. Is idd een hele klus om er bij te kunnen. Dynamo kan blijven zitten, al is dat wel iets onhandiger werken. Iedereen bedankt voor de info.
  10. 2 punten
    Kijk, nuttige info. Gaat iedereen een keer overkomen.
  11. 2 punten
    Wat je kan proberen is starten met het gas pendaal in getrapt. Dan slaat de motor wel meteen aan. Zo kan je na onderhoud ook olie peilen[emoji2] al vaker moeten doen zo. Maar dan was de accupack niet leeg. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  12. 2 punten
    Deze kan hopelijk binnenkort over gezet worden op een GTE! 😊
  13. 2 punten
    Dat lijken mij wel heel veel kilometers... soms geen nulletje te veel geplaatst?
  14. 2 punten
    Je zal ook contact kunnen opnemen met arjan van ac parts zit ook in Zeeland. Ben je goedkoper uit dan bij de dealer denk ik.
  15. 2 punten
    Inmiddels een constructie gebeund met materiaal dat ik nog in de schuur had liggen zodat ik in iedergeval mijn ouders over kan zetten. Mijn vriendin gaat vanaf de bijrijder stoel met dit knoppen paneel de verlichting bedienen. Een kant in de sigaretten aansteker en de andere aan de lichtbalk van de aanhanger. If it works, it ain't stupid 😅 WhatsApp Video 2020-01-31 at 09.28.13.mp4
  16. 2 punten
    Dankjulliewel! Geen mollen vangen voor mij, met een drone scan ik gewassen in bij boeren en vanaf de laptop kan ik die tijdens de vlucht uitlezen en advies geven on the spot. Soms kan een vlucht zo 30 minuten duren dus dan is het wel lekker om een tafeltje te hebben.
  17. 2 punten
    Ieder zijn smaak en perceptie over comfort. Mijn A5 Sportback stond ook op Eibach Pro Kit en 19 inch. Dat vond ik persoonlijk dus nog comfortabel. Ik ben op zoek naar eventuele ervaringen m.b.t. ET waardes, de inches kom ik zelf wel uit. 👍
  18. 2 punten
    Sorry voor het late antwoord... VAGC (vroeger ReadLabel), eigen geschreven software die mogelijke coderingen toont (zonder gebruik van VCDS of connectie met de auto), en logfiles kan inlezen en de codes tonen. grtz, dre
  19. 2 punten
    Correctie zit ernaast de station heeft 51 liter meer. Zat nog met m'n A4 ruimte in m'n hoofd🤦‍♂️
  20. 2 punten
    Hahaha! Daarom wil ik er eentje zien in Klokje Rond. Ken elke aflevering nu wel uit mijn hoofd. Tijd voor een CC [emoji1320] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  21. 1 punt
    En als je perse een high end camera wilt, moet je de module van een sharan nemen en de kabelbinder naar de radio aanpassen of vervangen. Maar dat is al vaker geschreven.... ik zou niet twijfelen tussen Rns of DM. De DM wint
  22. 1 punt
    Dat geluid..grappig dat je het zegt! Ik heb het uit gehad, maar dat wil je niet in GTE stand. Dan hoor je steeds wat voor sneu blok erin zit en dat klopt dan niet met het gevoel van power onder je kont. Serieus.. dat nepgeluid zorgt voor een juiste aansluiting van electrisch en benzine 'geluid' en een fijnere rijbeleving. Het is echt een knop omzetten van jaren benzine of diesel rijden naar hybride. Ik heb er nog geen spijt van en ik heb best wat vlotte auto's gehad, maar dit is toch een serieus fijne kar om in te rijden zo'n GTE.
  23. 1 punt
    Dank voor de antwoorden. Inductheater is zeker een optie. Dank voor de suggestie. Ik ga komende week even naar een kennis met een brug. Gaan we de opties daar proberen. Met wat tijd en geduld kom je verder dan de garage denk ik. Ik heb verder niks van de garage gehoord over rubbers die niet meer goed waren. De redenering is inderdaad enigszins vreemd, maar het lijkt me dat ze de het dan uitboren en de draagarm niet meer bruikbaar is. Dat verhaal over waardes zegt me niks. Maar ik vind het hoe dan ook wel vreemd dat hij achter uitgelijnd moet worden. Wat kan er dan gebeuren dat het verspringt achter? Het zij zo. Dus komende week zelf proberen los te maken en dan weer laten uitlijnen. Als dat lukt dan die ik de schokbrekers en veren later (als de andere issues die een stuk pregnanter zijn, zijn opgelost)
  24. 1 punt
    @PatrickDS Dank voor het meedenken! Tot nu toe werkt deze probleemloos. Ook zijn er geen foutmeldingen opgeslagen in de remmodule. Autohold zelf werkt ook prima en bij het uitzetten van de motor of het losmaken van de gordel wordt de handrem ook naar behoren ingeschakeld.
  25. 1 punt
    Ik heb m nu aan de thuislader met verlengsnoer. Maar moet toch ook op benzine kunnen starten en rijden?
  26. 1 punt
  27. 1 punt
    Maar heeft ie ook massage stand.
  28. 1 punt
    Dag Benniebenassie. Thanks! Stuur en module zijn inmiddels binnen. Stuur al opgefrist met allemaal middeltjes en deze week even kijken wanneer ik tijd heb het er allemaal in te zetten.
  29. 1 punt
    In dat geval zou ik afstappen op de service manager of manager afdeling verkoop van de vestiging waar je de Passat vandaan hebt in ieder geval.
  30. 1 punt
    Hij staat binnen dus dat is geen probleem. Dank voor je hulp!
  31. 1 punt
    Inderdaad dat zat er ook bijZelfs uitlijen er nog bij voor die prijs. Kan gewoon een helle nette prijs kunnen regelen voor een schroefsetje. Klein spul kos een paar centen Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
  32. 1 punt
    Dat komt doordat uw Passat GTE een normale versnellingsbak heeft die gekoppeld is aan de verbrandingsmotor en de electromotor. Een electrische auto heeft maar 1 versnelling (behalve de Porsche Taycan, die heeft er 2), of te wel schakelen doet ie niet, vandaar dat je het bij een electrische auto niet voelt. Stomme vraag? Nee joh...
  33. 1 punt
    Net even bij Dieseltje langs mogen komen voor een VCDS-check. Superfijn dat dat zo snel kon en dát het kon! Dankzij deze sessie weet ik nu wat ik nodig heb. Een nieuw stuur en een nieuwe stuurmodule. Daar ga ik dus naar op zoek. Toch eigenlijk wel grappig als je bedenkt dat je de BT-telefoonverbinding tot stand kan laten komen door het stuur te wisselen...
  34. 1 punt
    Het zou je sieren even een voorstelbericht in Ik ben en ik rijd.. te doen zoals er in de Forumregels staat, dan had je meteen het topic op de juiste plek kunnen plaatsen ipv in algemeen.
  35. 1 punt
    Ieder zijn ding. Ik heb ze erin gehad en naast dat de kleur niet te vertrouwen is worden ze bloedheet en gingen er een paar knipperen bij mij. Nu één keer 70 euro uitgegeven en nergens last van, worden niet heet en geven de kleur die je verwacht.
  36. 1 punt
    Helemaal gelijk. Ik zal mij morgen even voorstellen!
  37. 1 punt
    De opnames voor Flikken worden veelal bij mijn schoonouders in de buurt opgenomen. Zo heb ik wel eens met m'n neus er bovenop gestaan. Zo'n shot waarbij ze aan komen rijden wordt vaak meerderen malen achter elkaar opgenomen waarbij ze telkens weer terug achteruit rijden en opnieuw aan komen rijden. Dit om natuurlijk dé juiste shot te krijgen. Geen idee hoe snel de camera terug in klapt maar mijn vermoeden is dat hierdoor de camera nog in de achteruit rij stand staat.
  38. 1 punt
    Nee, dat moet ik nog laten doen. [emoji106] Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  39. 1 punt
  40. 1 punt
    De camera klapt ook weer in als je stil staat. Dit duurt wel eventjes. Ik had een keertje in de wasstraat de auto in de R gezet ipv de N. Net voordat ik de wasstraat uitging was'ie weer ingeklapt.
  41. 1 punt
    Met alle respect, als je niet weet hoe zo'n ding er überhaupt uitziet zou ik er nieteens aan beginnen.
  42. 1 punt
    Normaliter klapt het logo weer terug in als je een bepaald snelheid hebt behaald, volgens mij is het 15 of 20km/h. Tot die tijd blijft ie zo open staan. Zojuist heb ik er ook even snel naar gezocht en ja het viel mij ook op, vreemd... want je ziet ze op dat moment echt wel een stuk harder dan 20km/h rijden. 🤔
  43. 1 punt
    Problem solved!! Nieuwe dashboarddimmer/koplamp hoogteverstelling knopjes deed de truck..
  44. 1 punt
    Laat ik die volgende week reinigen bij garage
  45. 1 punt
    Ohhh, jouw auto moet opgegeven worden! Ken je Klokje Rond van Autoweek? Te zien op YouTube. Ik kan je op geven, maar heb dan wel iets meer gegevens nodig [emoji56] PB me anders even bij interesse. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  46. 1 punt
    Beste forum leden. Helaas heb ik door mijn ontstane handicap, mijn geliefde Passat weg moeten doen met pijn in mijn hart. Ik had m net zo in orde zat hij perfect was mij. Maar helaas ben ik de laatste jaren geteisterd door 3 hernia's en operaties aan mijn rug, dat ik afscheid moet nemen van de Passat en nood gedwongen ben overgestapt naar een VW touran 2.0-16 FSI. Deze heeft voor mij een hoge instap en ik kan mijn inklapbare scootmobiel (helaas kan ik nog maar 100 meter lopen) makkelijker meenemen. Ik ben de laatste tijd niet actief geweest op het forum door mijn ziekte, maar na de aanschaf van de Passat veel hulp van jullie gehad. Passat laten tunen naar 170 PK, kleurendashboard ingebvouwd, R-Line stuur en een RNS 510 in laten bouwen en verder wat gadgets en instellingen aan laten passen, verlichting en zo. Ik weet niet of ik ook vragen kan stellen over de Touran en over het uitlezen en aanpassen van deze en aanpassingen? Dat zou fijn zijn. In ieder geval heb ik veel plezier gehad van mijn Passat en hulp van dit forum. Bedankt.. en ga zo door. Groet; Leo
  47. 1 punt
    @Passat cc2009 welkom op het forum, je kan je hier voorstellen Ik ben.....En ik rij..... na 3 berichten kan je vragen stellen in het desbetreffende topic. ** verplaatst **
  48. 1 punt
    Er zijn vast leden in de buurt die je kunnen helpen. Wil je het zelf doen, zoek dan maar op vcds. Is wel een kostbare aankoop voor eenmalig gebruik.
  49. 1 punt
    dankjewel voor de snelle reactie...TOP
  50. 1 punt
    350k met me 2003 1.6 benzine Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden