Ga naar inhoud

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Afgelopen uur
  2. Even een update, vandaag nr een garage geweest. Ik kwam er niet uit. Hij heeft alles doorgemeten en geconstateerd dat ik de verkeerde sensor heb vervangen🤔. Storing blijft nu wel weg. Hoop dat dit zo blijft. Hij had het er wel over dat er nog een dtc p0411 in zit. Iets met warme lucht om de motor voor te verwarmen. Klep zou blijven hangen. Iemand enig idee waar die zit toevallig. ?
  3. Vandaag
  4. Dan gaan we daar op veder f langs me garage dan maar dankjewel voor de info en het meedenken Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
  5. Dat is 1 van de eerste waar ik dan aan zou denken gezien de fenomenen.
  6. Nee dat heb ik er niet tussen staan , zou het de tank vlotter kunnen zijn Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
  7. Onderstaande is een voorbeeld vanuit een andere wagen maar in de Passat kan het vanaf bepaalde versie teller ook, heeft u dit actief staan in de teller bij voertuig info ?
  8. Beste wulfke Ja de wijzer van de brandstofmeter gaat ook heen en weer de laatste vraag snap ik niet zo goed Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
  9. Dat zijn dan boordcomputer waarden veronderstel ik. Zie je dan effectief ook een wijziging in tank weergave (brandstofmeter), wijzer staat op een hogere waarde dan voor de laatste stop ? Heeft u ook een indicatie in de teller van "te tanken hoeveelheid" ?
  10. Van 17 naar 18 ga je niet merken. Ik heb er als Belg 20inch (235/35 20) onder zitten, en dat is onze gezinswagen. Argumenten genoeg om u geen zorgen over te maken over dat minimaal verschil.
  11. Maar als ik heb savonds wegzet met 40km en de.volgende dag kan ik weer 180 km rijden ? Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
  12. Dat ligt aan de kwaliteit van het gebit . ( het aantal vullingen )
  13. Het aantal kilometers dat nog gereden kan worden heeft temaken met het verbruik op dat moment. Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk
  14. Gisteren
  15. Thanks Het gekke is dat als ik zoek op de 375 versie, ik er maar heel weinig 2e hands tegen kom.. en als ik ze tegenkom dat het oudere versies van voor 2010 zijn met Ax als letter codes.. Ik denk dat ik sowieso die 1K0 907 379 CB bestel, kost 99€ met 15km erop... 😁 is van demo auto. Iemand van jullie wel eens geprobeerd om alleen het computer deel van de ABS module over te zetten op het pomp blok?
  16. Het pomp blok heeft ook een eigen 1K0 nr die nogal verschillen van elkaar als ik zoek op aangeboden units, maar de pomp en computer worden toch altijd als 1 onderdeel geleverd? Waar bestel je dan op normaal gesproken bij vervanging? Het computer nr of de pomp unit nr? Ik vermoed dat daar dan het verschil wordt gemaakt in motor(vermogen)/gewicht auto.
  17. 2014 Zou je kunnen kijken naar een 1K0907379CB? Die komt uit een 2L TDI Jetta van 2016 met motor code CUUB..
  18. Dat lijkt mij wel ja. de info komt uit ETKA
  19. zelfde EOS Heeft alleen de hele winter in de stalling gestaan dus vandaar dat ik nu weer bezig ben met het ABS verhaal.. Wil deze zomer niet dezelfde problemen weer hebben als kan.. 😊
  20. Staat in de VCDS fout omschrijving dat de BM modules met software versie tot 0164, na een officiële update van VW allemaal wijzigen naar een BS versie. Lijkt mij dat er dus hardware matig geen verschil in deze modules zit alleen software. Mijn motor code is een CFFB 2L TDI 140pk. Is qua blok dan weer exact hetzelfde as CFGH met 170pk (alleen andere turbo) Als ik de codes uit bovenstaande screenshots lees, zou ik dus het best zoeken naar een 1K0 907 375 BS ipv een 379 die er nu in zit?
  21. Maar volgens ETKa dus niet zomaar een andere eindletter als vervanger maar dus een ander onderdeelnummer dus van 1K0 907 379BM naar 1K0 907 375BM
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden