Ga naar inhoud

vento23

Members
  • Aantal items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over vento23

  • Verjaardag 23-09-1980

Profile Information

  • Plaats
    ijsselstein

vento23's Achievements

0

Community reputatie

  1. Nog steeds is niet iedereen geweest voor de actie. Misschien de leden van het forum wel maar daar is z'n probleem niet mee opgelost zo te horen. Probeer m'n steentje bij te dragen dus jammer deze reactie.
  2. Als er weer komt te staan dat je een pompverstuiver probleem hebt, kan het ook zijn dat ze verkeerd staan afgesteld. Er is nu een terugroepactie op onderandere de BKP motoren dat de pompverstuivers moeten worden gecontroleerd / vervangen incl de kabelboom van de verstuivers. Bij een defect aan de pompverstuiver valt de motor uit en slaat niet meer aan. Na het vervangen moeten alle pompverstuivers worden afgesteld. Word dit niet of niet goed gedaan krijg je een storing op de pompverstuiver en kan de motor in noodloop gaan. Leuk dat je m kan resetten maar beter is dat ze het probleem voor je oplossen.
  3. Ik heb een storing op de voorste lambdasonde. Hij geeft aan lambdasonde verwarming bank1. Dit is met de vas tester. De lambdasondes schijnen vaker kapot te gaan. Misschien heb je wel dezelfde storing erin zitten. Bij het wissen blijft het lampje uit tot de motor is afgekoeld. Bij de volgende start brandt ie weer. Motor blijft wel goed lopen. Succes iig
  4. Ik heb nog een bijna complete motor hier staan. Het is een AEB motor met zo'n 180000 op de teller. 2 dingen alleen: Kabelboom is doorgeknipt door het demontagebedrijf en er missen 4 klepstoters omdat ik die zelf nodig had. Compleet met turbo en bobines. Had hem aangeschaft maar hij past niet in het facelift model. Het is wel een motor waar een automaatbak aan vast zat. Dit verschilt weer met een schakelmotor.
  5. Heeft er anders iemand een idee waar ik een motor kan vinden voor niet al te veel? Had al een motor aangeschaft maar dat gaat 'm niet worden omdat het er een voor het vorige model is. Dus ik zoek een AWT motor (automaat) en heb een AEB (automaat) te koop of te ruil.
  6. Mijn excusses. Zodra ik ff tijd heb zal ik direct een ik ben, en ik rij plaatsen, maar ben erg in de stress door bovenstaand probleem.
  7. Goedenavond, kan iemand mij misschien de verschillen vertellen tussen de automaat krukas en een schakel krukas. ik ben namelijk de trotse bezitter van een 3BG passat variant 1.8t automaat. Nou is het probleem dat de motor echt op een hoop is gelopen en AWT motoren zijn erg lastig te vinden voor een automaat. Ik weet dat er verschil zit in de krukas maar alleen niet precies wat. Het gat in de as voor de priseas zou groter of kleiner zijn dan voor een koppelomvormer. Is dit op te lossen op een simpele goedkope manier?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden