Ga naar inhoud

Ruitenwissersproeier doet het niet meer


Fopperr

Aanbevolen berichten

Bij mijn B7 doet de ruitenwissersproeier voor het niet meer. De ruitenwissers gaan wel heen en weer maar dus geen vloeistof gesproeit en ik hoor ook geen pomp lopen.

De achter ruitenwisser doet helemaal niks meer.

 

We hebben de koplampen afgelopen week vervangen. Weet niet of ze het na de tijd nog gewerkt hebben. Heb vandaag ook nog met vcds gespeeld maar niks aangeraakt dat met wipen te maken heeft.

 

Ik heb geen foutmelding. Wat kan er aan de hand zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn B7 doet de ruitenwissersproeier voor het niet meer. De ruitenwissers gaan wel heen en weer maar dus geen vloeistof gesproeit en ik hoor ook geen pomp lopen.

De achter ruitenwisser doet helemaal niks meer.

 

We hebben de koplampen afgelopen week vervangen. Weet niet of ze het na de tijd nog gewerkt hebben. Heb vandaag ook nog met vcds gespeeld maar niks aangeraakt dat met wipen te maken heeft.

 

Ik heb geen foutmelding. Wat kan er aan de hand zijn?

@@Fopperr

Foppe, Al eens de stekker van de pomp gecontroleerd?

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vermoeden heb ik ook maar dan vraag ik mij af waarom mn achter ruitenwisser helemaal niet meer doet/reageert. Wellicht wordt deze aangestuurd via het pompje?

Het zou kunnen ja

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen ja

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Is het zelfde pompje, lopen 2 slangetjes 1 naar achter en 1 maar voor.

Heb nog een pompje liggen van een B6, stuur hem zo naar je toe als die past @@Fopperr

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het laatst ook, wisserbladen vervangen en olie vervangen en daardoor de kap niet goed dicht, maar dan wist hij ook niet.

 

Outputtest:

17-instruments og 09 electrics.

dan outputtest

dan trekbalkje daar kun je verschillende dingen kiezen.

Wijst zich vanzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen code veranderd met vcds? Dit had ik laatst ook + dat groot licht niet meer goed werkte. Code terug gezet en alles deed het weer.

Ik heb eergisteren wel iets aangepast-> xenon with shutter en nog iets dat met drl te maken had.

 

Na het plaatsen van de koplampen hebben we de motorkap zachtjes dicht gedaan. Wellicht dat dit een oorzaak is. Ik vermoed van niet omdat de ruitenwissers voor het wel doen. Enkel de sproeifunctie voor niet en complete achter ruitenwisser met sproeifunctie.

 

Ga het zo even proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik het hetzelfde toen ik een manier gevonden had om start stop uit te zetten via vcds. Dat werkte 1 avond en niet weer. Kwam er toen achter dat de wissers voor het wel deden en de rest totaal niet meer terwijl het allemaal aangevinkt stond.

Je kunt proberen om de boel terug te zetten en kijken of het dan allemaal wel weer werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het laatst ook, wisserbladen vervangen en olie vervangen en daardoor de kap niet goed dicht, maar dan wist hij ook niet.

 

Outputtest:

17-instruments og 09 electrics.

dan outputtest

dan trekbalkje daar kun je verschillende dingen kiezen.

Wijst zich vanzelf.

Doet helemaal niks. Vcds geeft aan dat hij test maar gebeurd dus helemaal niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden